شاهکار یحیی و پسرانش/ ۱۷ بازیِ آسیایی، بدون حضور خانه!

یحیی گل محمدی بدون حتی یک بازی خانگی موفق شد برای دومین فصل پیاپی با پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
کدخبر (4421) | 05 مهر 1400 | ساعت 15:06
0 65
شاهکار یحیی و پسرانش/ ۱۷ بازیِ آسیایی، بدون حضور خانه!
یحیی گل محمدی بدون حتی یک بازی خانگی موفق شد برای دومین فصل پیاپی با پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش سرخ نیوز؛ درست چند هفته بعد از روی کار آمدن یحیی گل محمدی در پرسپولیس با همه گیری ویروس کرونا، درب ورزشگاه ها به روی تماشاگران بسته شد. این سرمربی از هفته هفدهم لیگ نوزدهم و دیدار مقابل تراکتور روی نیمکت سرخپوشان پایتخت نشست و با آغاز هفته بیستم و دیدار مقابل سپاهان، بازی ها بدون تماشاگر شد. گل محمدی در این مدت ۳ جام کسب کرد؛ پوکر و گلات در لیگ برتر و کسب قهرمانی در سوپرجام، اما در تمام روزهای زیبایی که با پرسپولیس داشت از نعمت حضور هواداران پرشور این تیم محروم بود و بدون شک این یک بدشانسی بزرگ برای او و شاگردانش به حساب می آید. سرمربی سرخ ها در حالی برای دومین سال پیاپی با این تیم راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده که آنها در این مدت و به دلیل همه گیری ویروس کرونا حتی یک بازی خانگی نیز در آزادی نداشته اند. ۱۰ بازی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ تا مرحله فینال و ۷ بازی در فصل جاری؛ مجموع ۱۷ بازی در آسیا بدون حتی یک دیدار خانگی، صعود به فینال و نایب قهرمانی و حالا حضور در یک چهارم، کار بزرگی است که یحیی و شاگردانش در دو فصل اخیر انجام داده اند. آخرین بار که پرسپولیس در آسیا میزبان بود به تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ و دیدار برگشت مقابل السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ برمی گردد؛ گرچه این بازی، تشریفاتی به حساب می آمد و شاگردان برانکو به دلیل نتایج قبلی، حذف شده بودند اما با گل های علیپور و ترابی، برنده از زمین خارج شدند تا آخرین حضور ژاوی در مستطیل سبز برای او با باخت مقابل پرسپولیس همراه باشد. حدود دوازده هزار تماشاگر، درواقع بدون اینکه خبر داشته باشند، آخرین هوادارانی بودند که بازی پرسپولیس در آسیا را در ورزشگاه آزادی و از نزدیک تماشا کردند‌.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...