اسدی: آرزوی همه سرخ‌ها قهرمانی پرسپولیس در آسیاست

کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: آرزوی همه پرسپولیسی‌ها قهرمانی در آسیا است و امیدوارم امسال بتوانیم با یحیی جام را به دست آوریم.
کدخبر (5574) | 13 مهر 1400 | ساعت 14:11
0 66
اسدی: آرزوی همه سرخ‌ها قهرمانی پرسپولیس در آسیاست
کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: آرزوی همه پرسپولیسی‌ها قهرمانی در آسیا است و امیدوارم امسال بتوانیم با یحیی جام را به دست آوریم.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرخ‌نیوز؛ با تاکید براینکه پرسپولیس توانایی شکست الهلال را دارد اظهارداشت: پرسپولیس بازی سختی پیش‌رو دارد؛ الهلال تیم سرسختی است که مهره‌های خوبی خصوصاً در پست‌های بازیساز و خط حمله در اختیار دارد؛ با این وجود بازیکنان پرسپولیس توانایی زیادی دارند و می‌توانند الهلال را شکست دهند. بازیکنان ما اگر بتوانند هافبک بازیساز الهلال را از جریان بازی خارج کنند، می‌توانند به راحتی پیروز شوند. وی ادامه داد: پرسپولیس در چند سال گذشته عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته و با کسب 5 قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و 2 نائب قهرمانی آسیا، توقعات از این تیم کاملاً طبیعی است. از طرف دیگر گل‌محمدی، مطهری و باقری بهترین مربیان حال حاضر ایران هستند و می‌توانند تیم را از نظر روحی_روانی در اوج نگه داشته و آرامش را به تیم تزریق کنند. بازیکنان پرسپولیس تمرینات خوبی پشت سر می‌گذارند و انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند و می‌توانند الهلال را شکست دهند. کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس با بیان اینکه یحیی قابلت قهرمان کردن پرسپولیس در آسیا را دارد، خاطرنشان کرد: یحیی مربی باهوشی است و می‌تواند تیم را قهرمان کند. آرزوی همه پرسپولیسی‌ها قهرمانی در آسیا است و امیدوارم امسال بتوانیم با یحیی جام را به دست آوریم. امیدوارم مشکلات مالی پرسپولیس هرچه زودتر پایان یافته و بستر مناسب برای قهرمانی تیم فراهم گردد. وی با اشاره به برنامه پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم، گفت: واقعیت این است که مسابقات لیگ برای پرسپولیس عادی شده و تیم می‌تواند با وجود تمام مشکلات در لیگ موفق ظاهر شود. به نظرم اولویت اول برای پرسپولیس رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و باید برای موفقیت در آن برنامه‌ریزی کند. البته باید اذعان داشت که پرسپولیس فوتبالی فراتر از سطح لیگ ایران ارائه می‌دهد و می‌تواند در فصل پیش‌رو باز هم قهرمان شود. اسدی درخصوص بازی تیم ملی مقابل امارات در پنج‌شنبه آینده، تصریح کرد: تیم ملی استحقاق صعور از گروه خودش را دارد؛ ایران بازیکنانی دارد که قابلیت فنی بالایی دارند و اسکوچیچ می‌تواند تغییرات تاکتیکی و تکنیکی دلخواهش را اعمال کند. به نظرم ایران مقابل امارات و کره‌جنوبی نتیجه لازم را کسب خواهد کرد و به عنوان سرگروه راهی دور بعد می‌شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...