پیوس: قدرت رهبری سیدجلال شرایط را به سود پرسپولیس تغییر می‌دهد الهلال را ببریم، قهرمان خوهیم شد

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به نقش رهبری سیدجلال حسینی در موفقیت‌های سرخپوشان گفت: قدرت رهبری سیدجلال در روند پرسپولیس بسیار موثر است و می‌تواند با حرف‌هایش در زمین شرایط را به نفع تیم تغییر دهد.
کدخبر (6344) | 18 مهر 1400 | ساعت 10:04
0 40
پیوس: قدرت رهبری سیدجلال شرایط را به سود پرسپولیس تغییر می‌دهد الهلال را ببریم، قهرمان خوهیم شد
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به نقش رهبری سیدجلال حسینی در موفقیت‌های سرخپوشان گفت: قدرت رهبری سیدجلال در روند پرسپولیس بسیار موثر است و می‌تواند با حرف‌هایش در زمین شرایط را به نفع تیم تغییر دهد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار سرخ‌نیوز؛ درباره بازی تیم ملی ایران مقابل امارات اظهار داشت: تیم ملی مقابل امارات بازی خوبی به نمایش گذاشت و بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند. امارات در سطح آسیا جزو تیم‌های درجه چندم به شمار می‌آید و چند پله از تیم ما پایین‌تر است، در حالی ایران جزو قدرت‌های نخست آسیاست. وی ادامه داد: امارات در سال‌های گذشته همیشه دنبال حاشیه بود و همین مساله باعث می‌شد که ما مقابل این تیم مشکل داشته باشیم اما در بازی پنج‌شنبه شب، امارات فوتبال بازی کرد و به همین خاطر ایران به راحتی کنترل بازی را در دست گرفت و این تیم ر شکست داد. بازیکنان ما مقابل امارات به خوبی کنترل زمین را در دست گرفته و پرس خوبی انجام دادند؛ به نظرم بازیکنان ما شب خوبی داشته و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. تیم ما فراتر از سطح آسیاست و مهره‌های خوبی خصوصاً روی نیمکت در اختیار داریم. از طرفی اتحاد و همبستگی خوبی در تیم ایجاد شده و بازیکنان برای صعود به دور نهایی جام‌جهانی همدل شده‌اند. به نظرم ما می‌توانیم 2 بازی مانده به اتمام این دور از رقابت‌ها صعود خودمان به دور نهایی را قطعی کنیم. مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به بازی حساس تیم ملی مقابل کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: بازی ما با کره حساسیت بالایی دارد و باید بسیارهوشمندانه بازی کنیم؛ ایران در ضدحملات تیم بسیار زهرداری است و باید مقابل کره اجازه دهیم تا تیم حریف وارد زمین ما شده و در ضدحملات به آنها ضربه بزنیم. کره تیم بسیار خوبی است و مهره‌های باکیفیت زیادی دارد، ما نباید مقابل کره خیلی باز بازی کنیم و باید از تک موقعیت‌هایمان نهایت بهره را ببریم. وی افزود: بازی ما با کره جنگ سرگروهی است و هر 2 تیم برای برد به میدان می‌آیند و هجومی بازی خواهند کرد. نباید کره را دست کم بگیریم، امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران برای ما اهمیت زیادی دارد و به اعتقاد من می‌توانیم کره را شکست دهیم. پیوس درخصوص پرسپولیس و شرایط بازی سرخپوشان مقابل الهلال، تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس شانس زیادی مقابل الهلال دارد؛ پرسپولیس یک تیم منسجم و کامل است که مهره‌های خوبی به خدمت گرفته و کادرفنی باهوش دارد. تنها مشکل پرسپولیس دور بودن از شرایط مسابقه است؛ به هر حال بازی تدارکاتی با شرایط بازی رسمی تفاوت بسیاری دارد و این مورد می‌تواند ما را دچار مشکل کند. وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می‌برند و کادرفنی هم تجربه و دانش بالایی دارد، از طرف دیگر قدرت رهبری سیدجلال در روند پرسپولیس بسیار موثر است و می‌تواند با حرف‌هایش در زمین شرایط را به نفع تیم تغییر دهد. البته نباید فراموش کرد که الهلال هم تیم باکیفیتی است که مهره‌های خوبی دارد و از امتیاز میزبانی و حضورتماشاگرانش بهره می‌برد. با این وجود پرسپولیس تیم روزهای سخت است و می‌تواند این تیم را شکست دهد. پیشکسوت سابق سرخ‌پوشان متذکر شد: پرسپولیس فقط یک جام آسیایی کم دارد؛ ما اگر الهلال را شکست دهیم،مسیر راحت‌تری برای رسیدن به فینال و قهرمانی در پیش داریم. بازی پرسپولیس_الهلال حکم فینال را درد و اگر پیروز شویم، شک نکنید که قهرمان آسیا خواهیم شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...