یزدانی - تیلور این‌بار در تگزاس

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمامی ۱۰ ملی پوش ایران در رقابت های جهانی نروژ برای حضور در آمریکا و دیدار دوستانه با این کشور اعلام آمادگی کرده اند.
کدخبر (11237) | 16 آبان 1400 | ساعت 11:32
0 63
یزدانی - تیلور این‌بار در تگزاس
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمامی ۱۰ ملی پوش ایران در رقابت های جهانی نروژ برای حضور در آمریکا و دیدار دوستانه با این کشور اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ایسنا؛ مصطفی میرعمادیان درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: منتظر اعلام زمان بندی رقابت های نیمه نهایی و فینال لیگ کشتی آزاد هستیم تا بر اساس آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم. رقابت های کشتی قهرمانی کشور احتمالا در دی برگزار می‌شود و این رقابت‌ها به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مد نظر کادر فنی تیم ملی است. مربی تیم ملی کشتی آزاد، افزود: به غیر از ملی پوشان، سایر نفرات باید در مسابقات قهرمانی کشور به روی تشک بروند تا شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را داشته باشند. وی در پاسخ به این سوال که آیا مدال آوران مسابقات جهانی از حضور در مرحله نخست چرخه انتخابی معاف هستند یا تمامی ملی‌پوشان از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف خواهند بود، گفت: مکانیزم دقیق آن باید توسط کادر فنی تیم ملی مشخص شود. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که فقط مدال آوران مسابقات جهانی از حضور در این رقابت ها معاف خواهند بود یا تمامی ملی پوشان می توانند در مسابقات حاضر نشوند. میرعمادیان درباره نحوه حضور تیم ملی کشتی آزاد برای دیدار دوستانه با آمریکا که قرار است بهمن ماه سال جاری  در تگزاس برگزار شود، گفت: تمامی ۱۰ ملی پوش کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی نروژ برای حضور در آمریکا و دیدار دوستانه با این کشور اعلام آمادگی کرده اند. به احتمال فراوان با همان ترکیب رقابت های جهانی به آمریکا می رویم. مربی تیم ملی کشتی آزاد، با اشاره به اهمیت این دیدار، خاطرنشان کرد: کشتی ایران و آمریکا همواره مراوده بسیار خوبی طی سال های گذشته داشته اند و این مناسبات تاثیر بسیار خوبی بر گسترش و توسعه کشتی میان دو کشور داشته است. قرار است این دیدار در تگزاس برگزار شود و استقبال مردم از این رویداد به حدی است که ظرف یک هفته تمامی ۲۷ هزار بلیط مسابقات فروخته شد. ایرانیان زیادی نیز در آمریکا در تماس های زیادی که داشته اند، قصد حمایت از تیم ملی را دارند و قطعا شاهد رقابتی جذاب میان دو تیم با استفاده از چهره های مطرح خواهیم داشت. وی با بیان اینکه قبول پیشنهاد این دیدار برای آمریکایی ها خیلی مهم بود، گفت: آمریکا خیلی دوست داشت که این دیدار دوستانه با حضور ایران انجام شود، آن‌ها ابتدا به ایران پیشنهاد دادند و اصرار داشتند ایران این پیشنهاد را قبول کند و در صورت خودداری ایران، قصد داشتند به روسیه برای سفر به آمریکا پیشنهاد دهند. همزمان با این رقابت های کشتی دانشگاه های آمریکا نیز بر روی تشک دیگر برگزار خواهد شد. میرعمادیان در پایان درباره دعوت روس ها از زارع برای حضور در تورنمنت مسکو، گفت: با توجه به اینکه بچه ها درگیر رقابت های لیگ هستند بعید می دانم هیچ کدام از نفرات ما در این مسابقات حاضر شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...