عربشاهی: آقای خادم به جای شام خوردن در هتل، به مشکلات داوری بپردازید؛ پرسپولیس باید با 2 مهاجم بازی کند؛ رئیس و دبیر فدراسیون دنبال لابی‌گری هستند

پیشکسوت پرسپولیس با با انتقاد از اشتباهات فاحش داوری رقم خورده علیه این تیم گفت: آقای خادم به جای رفتن به هتل تیم صنعت نفت و خوردن شام با اعضای این تیم، بهتر است به وضعیت داوری کشور و تجهیز ورزشگاه‌های کشور به سیستم VAR بپردازید.  
کدخبر (14950) | 06 آذر 1400 | ساعت 15:02
0 57
عربشاهی: آقای خادم به جای شام خوردن در هتل، به مشکلات داوری بپردازید؛ پرسپولیس باید با 2 مهاجم بازی کند؛ رئیس و دبیر فدراسیون دنبال لابی‌گری هستند
پیشکسوت پرسپولیس با با انتقاد از اشتباهات فاحش داوری رقم خورده علیه این تیم گفت: آقای خادم به جای رفتن به هتل تیم صنعت نفت و خوردن شام با اعضای این تیم، بهتر است به وضعیت داوری کشور و تجهیز ورزشگاه‌های کشور به سیستم VAR بپردازید.  

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با تمجید از عملکرد پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس در مجموع مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشت و 3 امتیاز با ارزش را به دست آورد. پرسپولیس در نیمه نخست با یک مهاجم بازی می‌کرد و خط حمله زهر کافی را نداشت. اما در نیمه دوم با تغییراتی که یحیی انجام داد و انتقال امیری به دفاع چپ و اضافه شدن عبدی به خط حمله شرایط پرسپولیس بهبود پیدا کرد.

وی ادامه داد: زوج عبدی_آل‌کثیر تحرک بالایی در خط حمله داشتند و پرسپولیس در نیمه دوم سراپا حمله بود و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کرد. پرسپولیس می‌توانست با نتیجه پرگل‌تری نتیجه را به سود خود تمام کند. پرسپولیس در نیمه دوم با سیستم 2_4_4 بازی کرد و نشان داد که می‌تواند به شرایط ایده‌آلی برسد. پرسپولیس تیم استخوان‌دار و قدرتمندی است و اگر تیم آرامش لازم را داشته باشد،می‌تواند قهرمانی را تکرار کند.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از مهاجمان این تیم متذکر شد: به اعتقاد من پرسپولیس باید با 2 مهاجم بازی کند و حملات تیم با نفرات بیشتری انجام شود تا بتوانیم به گل‌های بیشتری برسیم.ما مهاجمان خوبی داریم و عبدی،آل‌کثیر و پاکدل ثابت کرده‌اند که بازیکنان باکیفیت و گلزنی هستند.

وی با انتقاد از اشتباهات فاحش داوری رقم خورده در بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت گفت: ضربه عبدی تبدیل به گل شده بود اما داور به اشتباه گل را نپذیرفت و خطای روی ترابی نیز پنالتی بود. برای فدراسیون متاسفم که هنوز نتوانسته است ورزشگاه‌های کشور را مجهز به سیستم VAR کند. در فوتبال امروز حتی کشورهایی مانند مالدیو و بنگلادش هم از سیستم VAR استفاده می‌شود اما فدراسیون ما هنوز نتوانسته ورزشگاه‌های کشور را به این سیستم مجهز کند تا شک و شبهات پایان یابد.

عربشاهی افزود: آقای خادم به جای رفتن به هتل تیم صنعت نفت و خوردن شام با اعضای این تیم، بهتر است به وضعیت داوری کشور و تجهیز ورزشگاه‌های کشور به سیستم VAR بپردازید.  اگر ورزشگاه‌های ایران به سیستم VAR مجهز شوند، تمام کاستی‌های داوری پوشش داده خواهد شد و اگر داوری اشتباه فاحشی مرتکب شود، می‌توان او را بازخواست و جریمه کرد. از طرف دیگر پایین بودن حقوق داوران باعث شده کارهایی که نباید انجام شود، در فوتبال ما صورت بگیرد و متاسفانه شاهد اتفاقات ناخوشایندی هستیم. 

وی در ادامه انتقاداتش خاطرنشان کرد: فدراسیون قرار بود حقوق داوران را 4 برابر افزایش دهد اما این اتفاق رخ نداد و آقایان فقط لب و دهان هستند. برخی از داوران ما انسان‌های شریف و سالمی هستند اما متاسفانه برخی از آنها دست به اعمالی می‌زنند که درست نیست و این ماجرا پای همه داوران نوشته می‌شود. آقای خادم به جای شب‌نشینی و رفتن به هتل بهتر است فکری به حال فوتبال کند.

پیشکسوت سرخ‌ها با انتقاد از مظلوم‌نمایی استقلالی‌ها درباره باطل شدن مجوز بازیکنان خارجی‌شان گفت: من پیش از باشگاه استقلال، سازمان لیگ و فدراسیون را مسبب این اتفاق می‌دانم. مقصر اصلی رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال هستند که به جای انجام وظابف‌شان، دنبال لابی‌گری بوده و بله‌قربان گوی عده دیگری هستند.آقای خادم اگر قانونی وضع می‌کنید باید برای همه تیم‌ها به صورت یکسان اجرایی شود. اگر قرار بر استفاده از بزیگن خارجی است، همه تیم‌ها باید بتوانند از بازیکن خارجی استفاده کنند. 

وی ادامه داد: فدراسیون و سازمان لیگ قبل از تدوین یک قانون، باید روی تمام جنبه‌های کار کارشناسی انجام شده و مواد مختلف آن را بررسی کنید تا اینگونه مشکل‌ساز نشود.مقصر این وضع ما فوتبالی‌ها هستیم که به جای اتحاد با هم، به امثال عزیزی خادم اجازه فعالیت در فوتبال را داده‌ایم. اگر ما فوتبالی‌ها با هم اتحاد داشتیم، امثال این آقایان نمی‌توانستند به فوتبال نفوذ کنند اما متاسفانه تنها شعار می‌دهیم. فوتبال ما افراد باسواد و ورزشی کم ندارد که بتوانند به عنوان رئیس و دبیر فدراسیون فعالیت کنند. متاسفانه برخی از  سیاسیون و کسانی که اکثریت به شرکت‌های پتروشیمی و نفتی وابستگی داشته و هولدینگ‌های بزرگی را تشکیل داده‌اند، قدرت فوتبال را در دست گرفته و همه کاری انجام می‌دهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...