چرا عبدی به جای عیسی وارد زمین شد؟

مهمترین تعویض یحیی گل محمدی در دربی ۹۷ ورود عبدی به جای آل کثیر بود و نقدهایی در این خصوص مطرح می شود که به نظر بی مورد است.
کدخبر (16103) | 15 آذر 1400 | ساعت 11:56
0 42
چرا عبدی به جای عیسی وارد زمین شد؟
مهمترین تعویض یحیی گل محمدی در دربی ۹۷ ورود عبدی به جای آل کثیر بود و نقدهایی در این خصوص مطرح می شود که به نظر بی مورد است.

به گزارش سرخ نیوز؛ از جمله نقدهایی که به عملکرد یحیی گل محمدی در پیرامون دربی ۹۷ وارد می شود این است که چرا عبدی دیر وارد زمین شد و اصلا چرا به جای آل کثیر وارد میدان شد و درواقع توقع می رفت هردونفر همزمان در زمین حفظ شوند تا زوج هجومی پرسپولیس را تشکیل دهند و سرخ ها با ۲ مهاجم به بازی ادامه دهند. نخست آنکه قبل از این تعویض هم پرسپولیس اغلب با دو مهاجم بازی می کرد چرا که عالیشاه در حملات به آل کثیر کمک می کرد و دوما اگر تیم در دقایق باقی مانده کاملا ۲ مهاجم بازی می کرد امکان داشت میانه میدان از دست برود چرا که استقلالی ها همزمان ۶ هافبک در زمین داشتند؛ جعفر سلمانی، روزبه چشمی (۷۴-آرش رضاوند)، مهدی مهدی پور، رضا آذری (۶۷-زبیر نیک نفس)، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده. بنابراین اگر پرسپولیس با ۲ مهاجم بازی می کرد امکان داشت به دلیل تعدد هافبک های استقلال، میانه میدان را به حریف واگذار کند. فراموش نکنیم مربی احاطه به مراتب بیشتری به تیم خود دارد؛ پرسپولیس در این بازی موقعیت های خوبی داشت و از این نظر به هیچ وجه قابل قیاس با استقلال نبود. گرچه سرخپوشان با شرایط ایده آل شان فاصله داشتند اما فراموش نکنیم که این تیم در میانه میدان بازیکن ممتازی مثل احمد نوراللهی را از دست داده و کامیابی نیا نیز به دلیل مصدومیت طولانی مدت از شرایط آرمانی فاصله دارد. از طرفی پرسپولیس در خط دفاع کنعانی زادگان را از دست داده و سیدجلال نیز به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود. بنابراین ساختار دفاعی قدرتمند سرخ ها به واسطه از دست دادن نفرات، دچار مشکلاتی شده و گل محمدی نیز برای رفع این چالش تغییر سیستم داد تا تیم با ۳ دفاع و ۵ هافبک بازی کند و درواقع مهمترین علت تغییر سیستم پرسپولیس نیز جدایی نفرات تاثیرگذار بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...