به بهانه 100 تایی شدن گل محمدی با پرسپولیس/ مردی که ماند تا هوادار تنها نماند

یحیی گل محمدی در دیدار مقابل ویستاتوربین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی برای صدمین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند.
کدخبر (17777) | 29 آذر 1400 | ساعت 08:33
0 51
به بهانه 100 تایی شدن گل محمدی با پرسپولیس/ مردی که ماند تا هوادار تنها نماند
یحیی گل محمدی در دیدار مقابل ویستاتوربین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی برای صدمین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند.

به گزارش سرخ نیوز؛ یحیی گل محمدی امروز برای صدمین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند. *استارت با پرسپولیس در لیگ دوازدهم با رفتن مانوئل ژوزه از پرسپولیس، یحیی گل محمدی از میانه های لیگ دوازدهم سکان هدایت سرخپوشان پایتخت را برعهده گرفت. ۲۹ آذرماه ۱۳۹۱ گل محمدی برای نخستین بار به عنوان سرمربی (سرمربی موقت یا مسئول فنی) روی نیمکت تیم پرسپولیس نشست. سرخ ها در این دیدار که در چارچوب یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد با نتیجه ۶ بر صفر تیم ملوان را شکست دادند. گرچه گل محمدی پرسپولیس رده دوازدهمی را از مرد پرتغالی تحویل گرفت اما با کسب ۷ برد، ۸ تساوی و ۲ باخت، سرخ ها لیگ را با جایگاه هفتمی به اتمام رساندند. در جام حذفی نیز شاگردان یحیی با بدشانسی در فینال و در ضربات پنالتی مقابل سپاهان مغلوب شدند و همین شکست باعث جدایی گل محمدی از پرسپولیس شد. *بازگشت با پوکر و نایب قهرمانی آسیا گل محمدی که پیش تر یکبار از میانه های فصل هدایت پرسپولیس را قبول کرده بود بار دیگر این ریسک را پذیرفت؛ این بار یحیی به جای گابریل کالدرون آرژانتینی روی نیمکت سرخپوشان نشست تا اتفاقات جدیدی را رقم برند. ۱۴ بازی و کسب ۱۰ برد، ۳ تساوی، یک باخت و ۳۳ امتیاز سبب شد تا پرسپولیس با یحیی گل محمدی پوکر قهرمان در لیگ برتر را تجربه کند. این اما تمام ماجرا نبود، سرخ ها با ۵ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ رسیدند و مدال نقره آسیا را بر گردن آویختند. *گلات با خون دل سختی گلات قهرمانی برای سرخ ها در لیگ بیستم بر کسی پوشیده نیست اما تیم گل محمدی علی رغم تمام بی مهری ها و ناملایمات در این فصل، علاوه بر تصاحب جام قهرمانی سوپرجام، پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را نیز به خود اختصاص داد؛ ۱۹ برد، ۱۰ تساوی و یک باخت حاصل عملکرد پرسپولیس در لیگ بود. *زمین و زمان علیه پرسپولیس بعد از ۵ قهرمانی متوالی پرسپولیس و با توجه به اشراف به شرایط، شاید هرکس دیگری جای گل محمدی بود در انتهای لیگ بیستم ترجیح می داد با قهرمانی از سرخ ها جدا شود اما آقا یحیی کنار تیم و هواداران ماند و شاهد هستیم که علی رغم تمام مشکلات ریز و درشت و تمام تلاش هایی که برای جلوگیری از تکرار موفقیت های سرخپوشان صورت می گیرد این تیم فاصله کمی با صدر جدول دارد. *گل محمدی به ۱۰۰ می رسد یحیی گل محمدی امروز برای صدمین بار به عنوان سرمربی پرسپولیس کنار مستطیل سبز خواهد ایستاد؛ ۲ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در سوپرجام و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افتخاراتی است که گل محمدی با سرخپوشان کسب کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...