تارتار: چهره تیم بازنده را نداشتیم/ روی اشتباه داور و دروازه‌بانمان بازی را باختیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:روی اشتباه داور و دروازه‌بانمان بازی را باختیم.
کدخبر (18440) | 03 دی 1400 | ساعت 16:19
0 58
تارتار: چهره تیم بازنده را نداشتیم/ روی اشتباه داور و دروازه‌بانمان بازی را باختیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:روی اشتباه داور و دروازه‌بانمان بازی را باختیم.

به گزارش سرخ نیوز، مهدی تارتار بعد از شکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعا امروز بازی خوبی ارائه کردیم. به پرسپولیس و گل‌محمدی تبریک می‌گویم که بازی را بردمند ولی ما چهره تیم بازنده را نداشتیم.

وی افزود: پرسپولیس در هر بازی 8-9 موقعیت ایجاد می‌کند ولی ما چنین اجازه‌ای به آنها ندادیم. روی جوانی گلرمان گل خوردیم و روی گل دوم هم با اشتباه داور مواجه شدیم. اصلا آن صحنه پنالتی نبود ولی شاید صحنه بعدی مشکوک تر بود. در مجموع روی اشتباه داور و دروزاه‌بانمان بازی را باختیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند ولی در هفته‌های اخیر از داوری خیلی ضربه خوردیم و نمی‌دانم چه کار باید انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: از روز اول به باشگاه اعلام کردیم باید خیلی از مشکلات حل شود. بازیکنان ما کارشان را خوب انجام می‌دهند اما نه فقط ما بلکه خیلی از تیم‌ها مشکل دارند.

تارتار در نشست خبری تاکید کرد: بازی خوبی انجام شد و هر دو تیم برای برد وارد زمین شدند. تیم ما تاقبل از دریافت گل بازیی پایاپایی با پرسپولیس انجام داد ولی به خاطر کم تجربگی دروزاه‌بانمان که بازیکن زیر 23 سال ما هم هست گل او را خوردیم. گل دوم هم روی اشتباه داور وارد دروازه ما شد. ما می‌توانستیم با فشاری که می‌آوردیم بازی را برگردانیم اما داور دچار اشتباه شد و آن پنالتی را به سود حریف گرفت. در مجموع به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...