مهدی شیری در گفت و گو با سرخ نیوز: دلیل دست ندادنم با عبدی هرگز ناراحتی از تعویض نبود

مدافع تیم پرسپولیس گفت: در پرسپولیس همدلی حرف اول را می زند.
کدخبر (19772) | 14 دی 1400 | ساعت 13:54
0 51
مهدی شیری در گفت و گو با سرخ نیوز: دلیل دست ندادنم با عبدی هرگز ناراحتی از تعویض نبود
مدافع تیم پرسپولیس گفت: در پرسپولیس همدلی حرف اول را می زند.

بعد از برد پرسپولیس مقابل تراکتور با مدافع پرسپولیس هم کلام شدیم. مهدی شیری که این روزها حسابی مورد اعتماد کادرفنی است و توانسته عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان پایتخت داشته باشد در گفت و گو با خبرنگار سرخ نیوز صحبت هایی را مطرح کرده که می خوانید؛

توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم

خوشحال هستم که در دیدار مقابل تراکتور با کسب ۳ امتیاز مهم، زمین را ترک کردیم و توانستیم بار دیگر هواداران مان را خوشحال کنیم و به صدر جدول لیگ نیز نزدیک تر شویم‌.

اگر پنالتی مان به گل تبدیل می شد می توانستیم با آرامش و فشار روحی کمتری، بازی را ادامه دهیم و حتی به گل های بیشتری برسیم.

از بزرگترهای تیم و کادرفنی ممنونم

خرسندم آقای گل محمدی و کادر فنی تیم به من اعتماد دارند و می توانم در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشم. من با تمام وجودم در تمرینات تلاش می کنم و سعی کرده ام قدر این پیراهن که بر تن بازیکنان و اسطوره های بزرگی بوده را بدانم و رضایت هواداران را جلب کنم‌. در هر بازی هم همه تلاشم را می کنم با تمرکز کافی بازی کنم و برای تیم مثمر ثمر باشم و از حمایت هواداران و همبازیانم بویژه بزرگترهای تیم و سیدجلال و توجه و اعتماد کادرفنی ممنونم. انشالله که به رغم همه کم لطفی ها و برخی اتفاقات عجیب در لیگ بیست و یکم بتوانیم امسال هم قهرمان شویم و بعد از پوکر و گلات دبل هت تریک را به ادبیات فوتبال ایران اضافه کنیم. ما جز شرایط برابر و عادلانه برای رقابت انتظار دیگری نداریم و من هم همواره تلاش می کنم بدور از حواشی در فرم خوبی به لحاظ بدنی و فنی و همچنین ذهنی باشم و به برخی حواشی توجه ای ندارم و ملاکم رضایت کادر فنی و هواداران عزیز است و اینکه بتوانیم انتظارات آنها را برآورده نمایم.

تعویض آقا یحیی تاکتیکی بود

در خصوص صحنه تعویض با مهدی عبدی باید بگویم در آن لحظه فکر و ذهن من درگیر بود و اصلا و ابدا اینطور نبود که عمدا با عبدی دست ندهم. این تیپ رفتارها و واکنش ها اصلا با روحیات من سازگار نیست و سعی می کنم قدر این فرصت ها را بدانم و به یک دقیقه بازی در محبوب ترین تیم آسیا افتخار می کنم. 

تعویض آقا یحیی هم تاکتیکی بود. اصلا تعویض تاکتیکی هم نبوده باشد دلیلی نداشت من یا هر بازیکنی احیانا به خاطر تعویض ناراحت شود. من  این توضیحات را برای هواداران عزیز تیم بزرگ پرسپولیس می دهم تا خدای ناکرده سو برداشتی نشود و حاشیه سازی های  برخی مخالفان پرسپولیس که دنبال سوژه هستند خنثی شود.

در تیم ما همدلی حرف اول را می زند

در پرسپولیس همدلی و یکدلی حرف اول را می زند. ما می بینیم که برخی بازی ها بزرگترهای تیم یا نفرات ملی پوش هم فیکس نیستند یا تعویض می شوند. تاکید می کنم یک درصد هم بحث ابراز ناراحتی از تعویض نبود و من آن لحظه فکرم درگیر بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...