رضا وطنخواه: "سیدجلال" یک کاپیتان کاریزماتیک است/ پرسپولیس با قهرمانی ششم دست نیافتنی‌تر خواهد شد/ ای کاش" جلال" سی سال داشت

سرمربی سابق سرخپوشان گفت: سید جلال یک کاپیتان کاریزماتیک است و رفتار و عملکرد او بسیار قابل احترام است.
کدخبر (19879) | 15 دی 1400 | ساعت 15:00
0 96
رضا وطنخواه: "سیدجلال" یک کاپیتان کاریزماتیک است/ پرسپولیس با قهرمانی ششم دست نیافتنی‌تر خواهد شد/ ای کاش" جلال" سی سال داشت
سرمربی سابق سرخپوشان گفت: سید جلال یک کاپیتان کاریزماتیک است و رفتار و عملکرد او بسیار قابل احترام است.

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز ؛ با تمجید از عملکرد پرسپولیس در چند هفته اخیر اظهار داشت: در فوتبال شما هر چقدر تلاش کنید، به همان اندازه موفق خواهید شد. وقتی تیمی خوب بازی کند،نتیجه هم خواهد گرفت. پرسپولیس خوشبختاته در چند هفته اخیر روند خوبی را طی کرده و فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشته و استحقاق پیروزی را داشت. 

وی تصریح کرد: با توجه به عملکرد پرسپولیس در هفته‌های گذشته، به نظرم تیم در سه بازی آینده هم‌ همین روند را حفظ خواهد کرد و نتیجه می.گیرد. 

سرمربی سابق سرخپوشان خاطر نشان کرد: پرسپولیس پیش از شروع فصل فرصت کافی برای آماده‌سازی نداشت و از طرفی به نظرم کادرفنی تشخیص داده که تیم از نظر جسمانی با آمادگی کامل وارد مسابقات نشود، چون بدن بازیکنان در اواسط فصل افت خواهد کرد. همین دو عامل باعث شد تا پرسپولیس فصل را متزلزل شروع کند اما الان تیم به آمادگی کامل رسیده و خوشبختانه در نتیجه‌گیری موفق عمل کند. 

مدافع سابق پرسپولیس با تمجید از نقش " سیدجلال حسینی" در موفقیت‌های سرخپوشان گفت: در فوتبال سن یک عدد است و بازیکنان بزرگی بودند که در  ۴۰ سالگی هم فوتبال‌شان را ادامه داده و عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته‌اتد که سیدجلال هم یکی از آنها است. متاسفانه در فوتبال ما باور اشتباهی درباره سن بازیکنان وجود دارد و  سیدجلال در همین سن عملکرد عالی از خود نشان داده و قطعاً خودش بهتر از هر کسی می‌داند که چه زمانی از فوتبال کنار برود. 

وطنخواه افزود: سیدجلال یک کاپیتان کاریزماتیک است و چه در زمین و چه بیرون زمین نقش رهبری فوق‌العاده‌ای دارد. سیدجلال در تیم‌های سپاهان و سایپا هم به قهرمانی دست پیدا کرده و  در ۵ سال اخیر هم نقش مهمی در قهرمانی‌های پرسپولیس ایفا کرده است. سید جلال تا وقتی در زمین است، تیم را به خوبی رهبری می‌کند و در خارج از زمین هم آن طور که من شنیده‌ام مانند یک برادر با سایر بازیکنان حرف زده و نکات لازم را گوشزد می‌کند و حتی زمانی که روی نیمکت قرار دارد، به موفقیت تیم و پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند. رفتار و عملکرد سیدجلال بسیار قابل احترام است؛ ای کاش الان جلال سی سال داشت. 

سرمربی سابق پرسپولیس شانس این تیم را برای کسب ششمین قهرمانی متوالی بالا دانسته و تصریح کرد: عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر نشان داده که تیم روی روال افتاده و شانس بالایی برای قهرمانی دارید. پرسپولیس اگر امسال قهرمان شود، فکر نمی‌کنم دیگر تیمی بتواند به رکورد رویایی شش قهرمانی متوالی برسد،درست مثل برد معرف ۶ تایی‌ها که ما مقابل استقلال داشتیم و  دیگر این برد تکرار نشد. 

مدافع سابق سرخپوشان با تاکید بر اینکه پرسپولیس در پست دروازه‌بان نیاز به یک گلر ذخیره طراز اول دارد، گفت: با جدایی رادوشوویچ، پرسپولیس در پست دروازه‌بان نیاز به جذب یک گلر خوب دارد تا درمواقع لزوم جانشین لک باشد. دروازه‌بان پست بسیار مهنی است و امیدوارم بتوانیم گزینه خوبی را جذب کنیم. پرسپولیس اگر در نقل و انتقالات نیم‌فصل تقویت شود، قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...