آشتیانی: فدراسیون مقصر اصلی حذف پرسپولیس از آسیا است/ به عزیزی‌خادم تبریک می‌گویم/ اولیایی و مصطفوی به خاطر بحث ورود بانوان به ورزشگاه دوست داشتند سرخابی‌ها حذف شوند

مدافع سابق پرسپولیس گفت: مصطفوی و اولیایی به خاطر بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ دوست داشتند که پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شوند.
کدخبر (20297) | 19 دی 1400 | ساعت 14:36
0 68
آشتیانی: فدراسیون مقصر اصلی حذف پرسپولیس از آسیا است/ به عزیزی‌خادم تبریک می‌گویم/ اولیایی و مصطفوی به خاطر بحث ورود بانوان به ورزشگاه دوست داشتند سرخابی‌ها حذف شوند
مدافع سابق پرسپولیس گفت: مصطفوی و اولیایی به خاطر بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ دوست داشتند که پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شوند.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ به حذف پرسپولیس از لیگ‌ قهرمانان آسیا واکنش نشان داده و اظهار داشت:  قبل از هر چیز باید به فدراسیون عزیزی‌خادم تبریک می‌گویم، عزیزی‌خادم قبل از حضور در فدراسیون چنان وعده‌هایی می‌داد که فوتبالی‌ها گمان کردند سب بلاتر و میشل پلاتینی قرار است رئیس فدراسیون شود.‌ عزیزی‌خادم در وعده‌های انتخاباتیش دم از ورود بانوان به ورزشگاه، گسترش زیرساخت‌ها و ورود VAR می‌زد اما در این نه تنها مدت هیچ کار مثبتی انجام نداده، بلکه فوتبال ما را به سمت نابودی سوق داده است. 

وی تصریح کرد: مقصر اصلی حذف پرسپولیس از آسیا، فدراسیون فوتبال است و در گام بعدی می‌شود وزارت ورزش و مدیران قبلی باشگاه‌ها را هم در این شرایط دخیل دید. 

مدافع سابق سرخپوشان در رابطه با شائبه‌های حذف تلندی سرخابی‌ها از داخل کشور، خاطرنشان کرد:  به طوری قطعی نمی‌توان راجع به تعمدی بودن حذف صحبت کرد اما بدون شک این اتفاق حاصل سوءمدیریت گسترده‌ای بوده است‌. البته باید هر چه زودتر یکسری مباحث را حل کنیم وگرنه فوتبال ما متضرر خواهد شد به طور مثال اگر ورود بانوان آزاد نشود، فیفا و AFC بعید است که دیگر اجازه میزبانی به ما نخواهند داد و کار به بازی‌های داخلی هم‌کشیده خواهد شد. مصطفوی و اولیایی به خاطر بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ دوست داشتند که پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف شوند. 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بحث مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال گفت: وزارت ورزش سال‌هاست که قصد دارد تا این دو تیم را خصوصی کند اما با بهتنه‌های عجیب و غریب این کار عقب می‌افتاد و مطمئن باشید تا زمانی که ما زنده باشیم خصوصی شدن پرسپولیس و استقلال خصوصی نخواهند شد. فوتبال ما دولتی است و از زیر نظر دولت هن خارج نخواهد شد. هر تیمی که به بخش خصوصی واگذار شد، از بین رفت و نابود شد، تراکتورسازی یک شکست دیگر برای بخش خصوصی محسوب می‌شود. تا زمانی که مسئله حق‌پخش حل نشود، باشگاه‌ها نمی‌توانند خصوصی شوند. 

آشتیانی ادامه داد: حق‌پخش حق مسلم هر باشگاهی است و تا اگر مسئله حق‌پخش حل نشود، فوتبال ما به زودی نابود خواهد شد. ما هنوز خیلی از اصول پایه حرفه‌ای بودن را در  فوتبال‌مان نداریم و از حرفه‌ای بودن تنها شماره پیراهن بازیکنان لاتین شده است. 

مدافع سابق سرخپوشان با بیان اینکه حذف پرسپولیس از آسیا تبعات زیادی در پی خواهد داشت، خاطر نشان کرد: تنها راه کسب درآمد ارزی برای باشگاه‌های ایرانی، حضور در لیگ قهرمانان بود. از طرف دیگر  لیگ قهرمانان ویترین مهمی برای بازیکنان به شمار می‌رود و حذف آسیا از هر نظر چه مالی و چه اعتباری تبعات برای پرسپولیس به دنبال خواهد داشت و کوچ ستاره‌ها کمترین صدمه‌ای است که پرسپولیس خواهد دید.

بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...