بشار در لباسی متفاوت

هافبک محبوب پرسپولیس ها با شرایطی متفاوت به ایران می آید و بازی در ورزشگاه آشنای آزادی را تجربه می کند.
کدخبر (21034) | 26 دی 1400 | ساعت 14:50
0 78
بشار در لباسی متفاوت
هافبک محبوب پرسپولیس ها با شرایطی متفاوت به ایران می آید و بازی در ورزشگاه آشنای آزادی را تجربه می کند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی ایران پنج شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲-قطر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی عراق خواهد بود.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کاروان حریف تیم ملی کشورمان، یک مسافر همراه خواهد داشت که در میان پرسپولیسی ها بسیار محبوب است و هواداران از دیدن دوباره او خوشحال می شوند.

بشار رسن یکی از محبوب ترین خارجی های تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به دلیل اخلاق خاص و ویژگی های منحصر به فردی که داشت بعد از جدایی هم همواره مورد توجه هواداران تیم سرخپوش پایتخت قرار داشته است.

بشار در حالی همراه با تیم ملی عراق به ایران سفر می کند که تیمش شرایط متفاوتی را نسبت به یوزها تجربه می کند؛ عراقی ها با ۴ امتیاز از ۶ بازی در رده پنجم گروه A قرار دارند در حالی که شاگردان اسکوچیچ با ۱۶ امتیاز صدرنشین این گروه هستند.

آخرین بازی رسن برای پرسپولیس در ایران به ۱۰ آذرماه ۱۳۹۹، هفته چهارم لیگ بیستم و دیدار مقابل شهرخودرو برمی گردد که شاگردان گل محمدی با ۳ گل حریف را شکست دادند. در مجموع اما آخرین بازی بشار برای سرخ ها مربوط به فینال تلخ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و شکست مقابل اولسان هیوندای است.

مرجان گلچین

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...