آشتیانی: یحیی چاره‌ای جز استعفا نداشت/ سجادی باید پاسخگوی وضعیت پرسپولیس باشد

مدافع سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس مشکلات مالی گسترده‌ای دارد و تیم حتی یک زمین تمرین مناسب نداشت و یحیی ناچار به استعفا شد.
کدخبر (22121) | 06 بهمن 1400 | ساعت 17:18
0 72
آشتیانی: یحیی چاره‌ای جز استعفا نداشت/ سجادی باید پاسخگوی وضعیت پرسپولیس باشد
مدافع سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس مشکلات مالی گسترده‌ای دارد و تیم حتی یک زمین تمرین مناسب نداشت و یحیی ناچار به استعفا شد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ نسبت به خبر استعفای یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داده و اظهار داشت: پرسپولیس ماه‌هاست که درگیر مشکلات مالی گسترده است و شرایط هر روز بدتر می‌شود. هر مربی تا جایی می‌تواند مشکلات را تحمل کند و وقتی مشکلات زیاد شود، شرایط برای ادامه کار سخت خواهد شد. من در جریان بسیاری از مشکلات تیم بودم و پرسپولیس حتی یک زمین تمرین مناسب نداشت و تیم به دنبال پیدا کردن زمین مناسب برای تمرین بود. 

وی با اشاره به تبعات استعفای گل‌محمدی تصریح کرد: اگر شرایط به همین شکل باقی بماند و یحیی روی استعفایش پافشاری کند، پرسپولیس دچار مشکل خواهد شد و شانس قهرمانی را از دست خواهد داد. 

مدافع سابق سرخپوشان با اشاره به خبر اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان افزود: بازیکنان پرسپولیس ماه‌هاست که هیچ دریافتی نداشته‌اند و  از طرفی مدیر عامل جدید هم که بعد از ماه‌ها وقفه انتخاب شد،نتوانست با خودش پول بیاورد. بازیکنان حق دارند به دنبال حق و حقوق‌شان باشند و باید مطالبات آنها به موقع پرداخت شود تا بتوانند با تمرکز کامل در بازی‌ها حاضر شوند. به هر حال یحیی بیشتر از هر کسی مشکلات تیمش را می‌شناسد و شرایط برای ادامه کار سخت شده بود. از طرفی همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و یحیی می‌داند که با ادامه این شرایط، نمی‌توان به قهرمانی رسید و چاره‌ای جز استعفا نداشت. 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من در جریان مشکلات پرسپولیس بودم و واقعا شرایط برای ادامه کار غیرممکن شده بود. شرایط مالی پرسپولیس به اندازه‌ای بد است که پیمانکاری که وظیفه کوتاه کردن چمن ورزشگاه شهید کاظمی را بر عهده داشت، به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش، چمن ورزشگاه را کوتاه نمی‌کرد و زمین تمرین شرایط بسیار نامساعدی داشت و همه اعضای تیم به خاطر شرایط موجود عصبی شده بودند. 

آشتیانی با اشاره به احتمال استعفای درویش از مدیرعاملی پرسپولیس متذکر شد: وزارت ورزش و سجادی باید پاسخگوی وضعیت فعلی پرسپولیس باشند. ما توقع داشتیم که بعد از ماه‌ها انتظار و دست‌دست کردن برای تعیین مدیرعامل، فردی انتخاب شود که بتواند گره از کار پرسپولیس باز کند اما  رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بعد از ۳ روز استعفا داد و حال خبر استعفای مدیرعامل می‌آید. سجادی باید پاسخگو باشد که این افراد چرا و بر چه اساسی انتخاب شده‌اند؟ همه می‌داند که مدیرعامل پرسپولیس باید بتواند منابع مالی با خودش بیاورد و به باشگاه پول تزریق کند، مدیریت پرسپولیس افتخار بزرگی است و خیلی‌ها برای این مقام سر و دست می‌شکنند و می‌توانند با خودشان پول بیاورند. چرا کسی انتخاب شده که از حل مشکلات تیم عاجز است و می‌خواهد استعفا دهد؟

بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...