بی‌پولی یک طرف، بی‌خبری و ناامیدی یک طرف

شرایط مالی باشگاه از یک سو، آنچه گل‌محمدی از آن به عنوان «بی تفاوتی و بی خیالی» یاد کرده یکی از موارد اصلی ناراحتی پرسپولیسی‌ها است. 
کدخبر (22128) | 06 بهمن 1400 | ساعت 20:03
0 71
بی‌پولی یک طرف، بی‌خبری و ناامیدی یک طرف
شرایط مالی باشگاه از یک سو، آنچه گل‌محمدی از آن به عنوان «بی تفاوتی و بی خیالی» یاد کرده یکی از موارد اصلی ناراحتی پرسپولیسی‌ها است. 

به گزارش سرخ‌نیوز، پیش از این قرار بود باشگاه روز شنبه به تیم پرداختی داشته باشد و یحیی گل‌محمدی نیز نشست خبری پس از بازی با فولاد نیز به این موضوع اشاره داشت. با این حال نه تنها پرداختی انجام نشد، بلکه با گذشت سه روز و تعطیلی تمرینات نه تنها خبری از پرداختی به تیم نشد بلکه حتی یکی از مقامات باشگاه نیز توضیحی به اعضای تیم ندادند تا اعضای تیم بیش از قبل از این رفتار مسئولان باشگاه ناراحت باشند. «بی تفاوتی و بی خیالی» کلیدواژه‌هایی بودند که گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد به آن اشاره کرده بود.

این در حالی است که پیش از این نیز صدری دو بار به اعضای تیم وعده پرداخت داده بود که این وعده‌ها نیز محقق نشده بودند و در نهایت نیز همزمان با فرا رسیدن موعد دومین وعده وی به اعضای تیم (21 دی)، صدری استعفا داد تا باز هم شاهد خلف وعده از جانب باشگاه باشیم. صدری آن روز به گل‌محمدی گفته بود که قرارداد با ایرانسل منتفی شده و به همین دلیل استعفا داده است.

پس از اتفاقات صبح امروز، تیم در ناامیدی بود و بازیکنان تمرین نکردند. امروز درویش گفته که فردا به اعضای تیم پرداختی خواهد داشت با این حال هنوز مشخص نیست که چه زمانی دریافتی اعضای تیم به 50 تا 60 درصد خواهد رسید و این در حالی است که تیم رقیب 60 درصد دریافتی داشته است.

پرداختی به تیم برای بار چندم به تعویق افتاده و هیچ توضیحی به اعضای تیم داده نشده، نقل و انتقالات رسما روی هوا است و این نوع رفتار باشگاه نیز مزید بر علت شده، چرا که انتظار می‌رود زمانی که پولی برای پرداخت وجود ندارد حداقل با اعضای تیم در میان گذاشته شود. گل‌محمدی پیش از این از عدم احساس مسئولیت برخی گلایه کرده بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...