گل محمدی بلیط سفر یک هفته ای به دبی را کنسل کرد

یحیی گل محمدی با توجه به تعطیلی ۳ روزه تمرینات و بعد هم استعفا در برای استراحت به اتفاق خانواده به جایی در تزدیکی قزوین رفته و تلفنش هم از دسترس خارج بود.
کدخبر (22446) | 09 بهمن 1400 | ساعت 10:41
0 57
گل محمدی بلیط سفر یک هفته ای به دبی را کنسل کرد
یحیی گل محمدی با توجه به تعطیلی ۳ روزه تمرینات و بعد هم استعفا در برای استراحت به اتفاق خانواده به جایی در تزدیکی قزوین رفته و تلفنش هم از دسترس خارج بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز؛ گل محمدی مصمم به استعفای قطعی بود و به جند نفر گفته بود دیگر کشش این همه مشکل و تنش و کم توجهی را ندارد و تصمیمش قطعی و جدی است. حتی درویش موفق به صحبت با او نشد و با مطهری حرف زد. گل محمدی طبق اخبار دریافتی ما حتی بلیط سفر یک هقته ای به دبی را سفارش داده بود تا جایی که وقتی در خصوص شایعه پیشنهاد سپاهان و تیم های قطری و اماراتی از او پرسیده شد گفت: به خدا از هیچ کجا پیشنهاد ندارم. حتی پروازی داشتم تا چند روز بروم و استراحت کنم اما آن را کنسل کردم. یحیی مصمم بود اما درخواست های مکرر هواداران و نگرانی های شان و تماس کلانی و پنجعلی موجب شد او نرمش نشان دهد. او پریشب یکساعتی با درویش حرف زد. گل محمدی تا روز دوشنبه به باشگاه فرصت داده و تا دوشنبه سفری نخواهد داشت. مطلع شدیم باشگاه در تلاش است شنبه یا یکشنبه حدود هفت تا درصد دیگر پرداخت کرده و یحیی را با ۳۵ تا ۳۷ درصد پرداختی به تیم محاب و راضی به بازگشت کند. گل محمدی خواهان پرداخت ۵۰ درصد به تیم،حل مشکل زمین و جذب دو سه بازیکن شده. علاوه بر اینها پاداش حتی یک برد هم پرداخت نشده و نقل و انتقالات مشروط و منوط به پرداخت برخی بدهی ها نیز هست و این بار باشگاه را سنگین کرده است. بطور کلی همانطور که گل محمدی در حرفهایش اشاره کرد وضعیت مالی بغرنج باشگاه او را دچار تردیدهای اساسی کرده چرا که ممکن است باشگاه بتواند اکنون پرداختی داشته باشد (ان هم نه ۵۰ درصد) اما باز دوباره و خیلی زود چالش های مالی یقه تیم را خواهد گرفت. او نگران است تیم تقویت نشود و با توجه به اطلاعاتی که دارد می داند شرایط مالی باشگاه طوری نیست که تیم به ارامش برسد و این جنگ اعصاب و نارسایی های مالی تمرکز و ارامش را از او و تیم سلب خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...