استقلال در آرامش، پرسپولیس غرق در بحران

در حالی که تیم پرسپولیس غرق در ناآرامی است اما استقلالی ها در آرامش مطلق امور را پیش می برند و در اندیشه تقویت تیم شان هستند.
کدخبر (22542) | 10 بهمن 1400 | ساعت 09:06
0 67
استقلال در آرامش، پرسپولیس غرق در بحران
در حالی که تیم پرسپولیس غرق در ناآرامی است اما استقلالی ها در آرامش مطلق امور را پیش می برند و در اندیشه تقویت تیم شان هستند.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس این روزها غرق در مشکلات متعدد و ناآرامی هایی است که برای پرهوادارترین تیم ایران عجیب و باور نکردنی است. عدم وجود نقدینگی در باشگاه برای نقل و انتقالات، بسته بودن پنجره، دریافتی پایین اعضای تیم، نداشتن زمین تمرین مناسب، نیاز به جذب بازیکن در برخی پست ها، متضرر شدن از داوری ها، قرارداد با کارگزار بدون موعد پرداخت مشخص، جدایی پی در پی ستاره ها و...‌ برخی مشکلاتی است که این روزها گریبانگیر سرخپوشان پایتخت شده است. مشکلات پرسپولیس برای یکی دو روز گذشته نیست... این مشکلات از فصل منتهی به هت تریک آغاز شد و در دو فصل اخیر به اوج خود رسیده است؛ حالا کار به جایی رسیده که تیم گل محمدی از داشتن اصول اولیه فوتبال محروم است. تیمی که قرار بود در سید یک آسیا قرار بگیرد باید لیگ قهرمان را از تلوزیون تماشا کند؛ آیا دردی بزرگتر از این وجود دارد؟! در آن سو تیم آبی پوش پایتخت، غرق در آرامش است و به لطف روابط مصطفی آجرلو همه چیز بر وفق مراد استقلالی ها است؛ آنها که با واژه «پنجره بسته» هیچ آشنایی ندارند در ابتدایی فصل دو بازیکن خارجی به خدمت گرفتند و حالا در نقل و انتقالات زمستانی در آرامش و چراغ خاموش در پی تقویت تیم شان هستند. این است تفاوت قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران و تیمی که سال هاست هیچ افتخاری جز کسب یک قهرمانی در جام حذفی نداشته است. مرجان گلچین

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...