مدیرعامل سابق سرخ ها: پرسپولیس را به من بسپارید!

مجید صدری گفت: پرسپولیس را سه یا چهار ساله به من بدهید. بدهی ها را پرداخت می کنم و در پایان این باشگاه را با سود تحویل می دهم.
کدخبر (23430) | 15 بهمن 1400 | ساعت 11:19
0 103
مدیرعامل سابق سرخ ها: پرسپولیس را به من بسپارید!
مجید صدری گفت: پرسپولیس را سه یا چهار ساله به من بدهید. بدهی ها را پرداخت می کنم و در پایان این باشگاه را با سود تحویل می دهم.

به گزارش سرخ نیوز، مجید صدری، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای مباحث مطرح کرده است؛ از بچگی هوادار پرسپولیس بودم از بچگی هوادار پرسپولیس بودم و می خواستم به این باشگاه کمک کنم. نمیتوانم بگویم کدام مدیرعامل خسارت بیشتری برای پرسپولیس به بار آورده اما به شخصه روی قرارادادهایی که انصاری فرد بسته حرف دارم. به دستگاه امنیتی نامه زدم و خواستار رسیدگی قراردادها شدم.   توانستم ارز نیمایی تهیه کنم در ماجرای پرداخت طلب کالدرون، وزارت ورزش حاضر بود حدود 22 میلیارد به حساب سازمان لیگ پرداخت کند که به ما بدهد اما سازمان لیگ اعلام کرد نمی توانم به حساب باشگاه حرفه ای پولی واریز کنم. این که می گویند پول طلب کالدرون از محل بخصوصی تامین شده این چنین نبوده و بنده از بانک مرکزی مجوز تهیه کردم و توانستم ارز نیمایی تهیه کنم و درست 3 میلیارد و 500 میلیون به سود باشگاه شد.   بالای 100 میلیارد درآمدزایی کردم در یکسال اخیر بالای 100 میلیارد تومان درآمدزایی کردیم. مبالغی را که قرض کردیم در هیات مدیره مصوب شده که از محل درآمدهای پرسپولیس در آسیا به طلبکاران پس داده شود.   سپاهان 40 میلیارد تومان به شهریار مغانلو داد! قرارداد هرکدام از بازیکنان تاجیکستانی 110 هزار دلار است. سپاهان 300-400 هزار دلار برای رضایتنامه مغانلو داد و 40 میلیارد تومان هم با خود بازیکن قرارداد بست! 8 میلیارد از های وب (اسپانسر استقلال) گرفتیم که این هنر ماست.   با رضا درویش رفت و آمد خانوادگی داریم با رضا درویش دوست هستم و رفت و آمد خانوادگی داریم. پیشنهادم این است که از پتانسیل همه افرادی که می توانند کمک کنند برای پرسپولیس استفاده کنند. حضور پرسپولیس در بورس حرکت بسیار مثبتی است!   پرسپولیس را سه، چهار سال به من بسپارید ایده من این بود که ماهانه به بازیکنان پول بدهم. این که نمیتوانستم این کار را انجام بدهم برای من که مدیر تیمی با 40 میلیون هوادار هستم بد است. پرسپولیس را سه یا چهار ساله به من بدهید. بدهی ها را پرداخت می کنم و در پایان این باشگاه را با سود تحویل می دهم. هر گارانتی ای که بخواهید می دهم!  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...