اسدی: پرسپولیس تجربه حضور در فینال‌های بزرگ را دارد/ فولاد تیم سرسخت و جنگنده‌ای است

هافبک سابق سرخپوشان گفت: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارند و حضور در سوپرجام برای آنها عادی است.
کدخبر (23785) | 17 بهمن 1400 | ساعت 15:08
0 52
اسدی: پرسپولیس تجربه حضور در فینال‌های بزرگ را دارد/ فولاد تیم سرسخت و جنگنده‌ای است
هافبک سابق سرخپوشان گفت: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارند و حضور در سوپرجام برای آنها عادی است.

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ درمورد بازی سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: پرسپولیس قبل از شروع تعطیلات روند خوبی داشت و از آمادگی بالایی برخوردار بود. هرچند تمرینات تیم به خاطر مشکلات مالی و مدیریتی تا حدودی دیر شروع شد اما به نظرم بازیکنان با تدابیر کادرفنی و یحیی گل‌محمدی توانسته‌اند کیفیت خودشان را حفظ کنند و برای بازی سوپرجام آماده هستند. به هر حال بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و در طول چند فصل اخیر یاد گرفته‌اند که در سخت‌ترین شرایط هم آمادگی خود را بالا نگه دارند و فردا هم با تمام وجود به میدان خواهند رفت. وی تصریح کرد: پرسپولیس در طول یکسال گذشته مهره‌های زیادی از دست داده و همین الان هم از نظر نفرات کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم اما یحیی مربی باهوشی است و پرسپولیس را از نظر فنی و تاکتیکی تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های فوتبال کشور کرده است و تیم در بازی فردا نیز با اتکا به تدابیر یحیی می‌تواند برنده بازی شود. هافبک سابق سرخپوشان افزود: البته نباید فراموش کرد که فولاد تیم سرسخت و جنگجویی است و با بازیکنانی که در چند روز گذشته جذب کرده است، تقویت شده و قطعاً برای برد به میدان می‌آید. از طرفی نکونام مربی با تجربه‌ای است و فولاد از زمان بازگشت نکونام از نظر تاکتیکی پیشرفت کرده است. فولاد با نکونام تیم قلدری است که برای پیروزی به میدان خواهد آمد و با تمام قدرت بازی خواهد کرد. با این حال پرسپولیس تجربه بازی‌های سخت را دارد و همین تجربه بالا نقطه قوت تیم به شمار می‌رود. پیش‌بینی نتیجه بازی فردا سخت است اما کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارند و حضور در سوپرجام برای آنها عادی است. پیشکسوت پرسپولیس افزود: مهم‌ترین فاکتور پیروزی در بازی فردا بحث انگیزه و روحیه بازیکنان است و اگر یحیی بتواند تیم را از نظر روحی-روانی آماده کند و انگیزه بازیکنان را ارتقاء ببخشد، بدون شک پرسپولیس برنده بازی خواهد بود. پرسپولیس اگر بتواند بازی فردا را با برد پشت سر بگذارد، نیم‌فصل دوم را پرقدرت شروع خواهد کرد و می‌تواند روند قهرمانی را تسریع ببخشد. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...