صحبت‌های بازیکنی که مرگ را تجربه کرد

کریستین اریکسن، هافبک سابق اینتر فاش می کند که در جریان ایست قلبی خود در یوفا یورو ۲۰۲۰ به مدت پنج دقیقه از این دنیا رفته بود.
کدخبر (24570) | 22 بهمن 1400 | ساعت 07:09
0 100
صحبت‌های بازیکنی که مرگ را تجربه کرد
کریستین اریکسن، هافبک سابق اینتر فاش می کند که در جریان ایست قلبی خود در یوفا یورو ۲۰۲۰ به مدت پنج دقیقه از این دنیا رفته بود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ایسنا؛ اریکسن باوجود اتفاق تلخی که در جام ملت های اروپای ۲۰۲۰ تجربه کرد ناامید نشد و بار دیگر به سطح نخست فوتبال اروپا باز خواهد گشت. باشگاه برنتفورد از عقد قرارداد با اریکسن تا پایان فصل جاری خبر داد. باشگاه اینتر به خاطر مشکلات قلبی که این بازیکن داشت قرارداد او را با رضایت دو طرفه فسخ کرد و این باعث شد تا  او مدتی دور از میادین باشد و در نهایت بعد از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی مجوز حضور دوباره در مستطیل سبز را دریافت کرد تا این بار با پیراهن برنتفورد به میدان رود. اریکسن به بی بی سی اسپورت گفت: من می توانم همه چیز را به غیر از پنج دقیقه به یاد بیاورم. سپس با افرادی که در اطرافم بودند از خواب بیدار شدم و فشار را روی سینه ام احساس کردم، سعی کردم نفسم را بازگردانم و سپس از خواب بیدار شدم - چشمانم را باز کردم و اطرافیانم را دیدم، واقعاً متوجه نشدم چه خبر است. در آن زمان نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است، سپس در آمبولانس شنیدم که یکی می‌گوید «چقدر مرده بود» و یکی گفت «پنج دقیقه» و اولین بار بود که می‌شنیدم مرده بودم. این مرد ۳۰ ساله اطمینان می دهد که هرگز از پایان کار خود ترسی نداشته است، حتی زمانی که در بیمارستان بود. اریکسن ادامه داد: من می‌خواستم تمام آزمایش‌ها را انجام دهم و با همه پزشکان صحبت کنم تا ببینم چه چیزی ممکن است و چه چیزی نیست. این بازیکن ۲۹ ساله پس از اتفاقی که در جریان دیدار دانمارک و فنلاند رخ داد مجبور شد که الکتروشوکی را در قلبش بگذارد و حالا تمامی تست‌های پزشکی لازم را برای بازگشت به فوتبال با موفقیت پشت سر گذاشته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...