درخشان: مشکلات مالی بزرگترین ضربه را به پرسپولیس زده؛ یحیی در شرایط سختی قرار دارد؛

مربی سابق سرخپوشان گفت: بی‌پولی و کمبود منابع مالی بزرگترین ضربه را به پرسپولیس زده و باعث شده تا مدیریت نتواند با بازیکنان و باشگاه‌هایشان مذاکره کند.
کدخبر (24671) | 22 بهمن 1400 | ساعت 14:04
0 47
درخشان: مشکلات مالی بزرگترین ضربه را به پرسپولیس زده؛ یحیی در شرایط سختی قرار دارد؛
مربی سابق سرخپوشان گفت: بی‌پولی و کمبود منابع مالی بزرگترین ضربه را به پرسپولیس زده و باعث شده تا مدیریت نتواند با بازیکنان و باشگاه‌هایشان مذاکره کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، با انتقاد از رویکرد مدیریت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانه اظهار داشت: پرسپولیس با کمبود بازیکن روبه‌رو است و باید در همه خطوط تقویت شود اما تا بدین لحظه هیچ بازیکنی جذب نشده و این رویه مشکل‌ساز خواهد شد. وقتی یک تیم نتواند در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کند، عملاً تضعیف شده است زیرا تیم‌های رقیب در این مدت به دنبال جذب بازیکن بودند و خود تقویت کرده‌اند. 

وی افزود: انفعال پرسپولیس در نقل و انتقالات ایراد بزرگ و مهمی است و مدیریت باشگاه باید در زمان باقی مانده تلاش مضاعفی داشته باشند تا تیم تقویت شود. 

مربی سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: همه تیم‌های لیگ از استقلال و سپاهان گرفته تا فولاد در نیم‌فصل تقویت شده‌اند و تنها پرسپولیس است که هنوز نتوانسته بازیکنی جذب کند و علت اصلی این مسئله، شرایط نابسامان مالی تیم است. پرسپولیس از نظر مالی تحت فشار است و طبیعتاً نمی‌تواند به راحتی بازیکن جذب کند. بی‌پولی و کمبود منابع مالی بزرگترین ضربه را به پرسپولیس زده و باعث شده تا مدیریت نتواند با بازیکنان و باشگاه‌هایشان مذاکره کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس سوپر جام را به دلیل کمبود بازیکن از دست داد چون تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم مصدوم بودند و یحیی بازیکنی نداشت که جایگزین بازیکنان غایب کند. شرایط پرسپولیس مقابل نساجی هم سخت است چون هنوز بازیکنان مصدوم شرایط بازی کردن را ندارند و عملاً دست یحیی بسته است. وقتی نیروی کافی نداشته باشید و چند مهره‌ی اصلی را هم از دست بدهید، عملاً توان تیم‌تان نصف خواهد شد و این اتفاق برای هر تیمی ضربه سنگینی خواهد بود. 

درخشان با اشاره به بازی آینده پرسپولیس مقابل نساجی افزود: در نیم‌فصل دوم امتیازگیری بسیار سخت خواهد شد و پرسپولیس مقابل نساجی کار سختی پیش رو دارد. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها شناخت زیادی نسبت به هم دارند و نقاط ضعف و قوت تیم مقابل را می‌شناسند و همین کار را سخت می‌کند. از طرفی پرسپولیس مصدومان زیادی دارد و یحیی در شرایط سختی قرار گرفته است. 

وی درباره تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل عزیزی‌خادم گفت: باید منتظر ماند و دید دلایل هیئت رئیسه برای عزل خادم چیست و بر چه مبنایی دلایلی این تصمیم را گرفته‌اند. در طول یک‌سال گذشته همه نگاه‌ها به تیم ملی و صعود به جام‌جهانی بود که خوشبختانه تیم صعود مقتدرانه‌ای داشت. بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه توانایی عزل ریاست فدراسیون و انتصاب سرپرست را دارد اما باید منتظر ماند تا دلایل تصمیم هیئت رئیسه مشخص شود.

بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...