محل برگزاری اردوی تیم ملی امید مشخص شد

سرپرست تیم ملی امید گفت: اسامی 60 نفر که سنشان به المپیک می خورد را برای هانگژو اعلام کردیم تا از آن‌ها مدارک بگیریم و 23 نفر را اعزام کنیم.
کدخبر (27038) | 06 اسفند 1400 | ساعت 11:19
0 69
محل برگزاری اردوی تیم ملی امید مشخص شد
سرپرست تیم ملی امید گفت: اسامی 60 نفر که سنشان به المپیک می خورد را برای هانگژو اعلام کردیم تا از آن‌ها مدارک بگیریم و 23 نفر را اعزام کنیم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس؛ محمد محمدی در مورد امضای قرارداد مهدی مهدوی کیا و دیگر  اعضای تیم  امید اظهار داشت: متاسفانه تا همین دو روز پیش به علل مختلف قراردادهای ما تنظیم نشده بود اما خداراشکر با تغییراتی که ایجاد شد، در کمترین زمان ممکن این قرارداد به تنظیم رسید و مهدوی کیا به همراه کادرش آن را امضا کردند.

سرپرست تیم ملی امید در مورد حضور مهران شدیدی‌پور، عنوان کرد: او ایرانی-سوئدی و جزو دستیاران مهدوی کیا است. نسبت به تاجیکستان تغییراتی با توجه به درخواست مهدوی کیا داریم. به خاطر مشکلات اقتصادی، مهدوی‌کیا ترجیح داد در اردوهای داخلی از کمترین مربی خارجی استفاده شود. او فقط جان را به عنوان کمک اول و شدیدی‌ پور را می‌آورد. برای مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز هم از نیروهای داخل کشور استفاده می‌شود.

وی در مورد مسابقات پیش رو و برنامه ریزی اردوها گفت: مهدوی‌کیا کارها را از قبل آماده کرده، نظم و انضباط مساله اولش است. فقط منتظر ثبت قرارداد بود. اسامی 60نفر که سنشان به المپیک می خورد را برای هانگژو اعلام کردیم تا از آن‌ها مدارک بگیریم و 23نفر را اعزام کنیم. برای بازی‌های نهایی آسیا کاپ در ازبکستان مهدوی کیا دو اردو تا پایان لیگ را در نظر گرفته، 26 ،27 و 28 اسفند سه روز اردو داریم. بچه های لیگ یکی و آن‌هایی که کمتر در اردو بودند را می‌بینیم. از دوم تا نهم فروردین اردوی اصلی ما است که با نفرات اصلی و لیگ برتری برگزار می‌کنیم. امیدوارم مشکلی ایجاد نشود و بازیکنان را در اختیارمان بگذارند. البته فیفا دی است و باشگاه‌ها حتما همکاری می کنند.

سرپرست تیم امید در خصوص مشکلات سربازی بازیکنان عنوان کرد: همکاری و تعامل نیروهای مسلح و نظام وظیفه، همیشه بوده اما نیاز به زمان دارد. عده ای از بازیکنان ما دانشجو هستند. باید وثیقه بگذارند و پاسپورت موقت بگیرند که بتوانیم آن ها را در اختیار داشته باشیم. حداقل بین سه هفته یا یک ماه نیاز داریم اما مهدوی کیا مشکلات را می‌داند و اشراف کامل دارد. به خاطر همین فعلا اردوهای قبل و بعد از عید را در تهران برگزار می‌کنیم.

وی در مورد برنامه مهدوی کیا برای بازی های تدارکاتی گفت: طبق درخواست مهدوی کیا با توجه به مسابقات ازبکستان، برای بازی‌های دوستانه با بلاروس، عراق و امارات پیشنهاد شد. بلاروس خودش درخواست داده بود که منتفی شد. بین عراق و امارات اگر در آن زمان بتوانیم یک بازی خوب در کیش داشته برگزار می‌کنیم.

محمدی افزود:  بعد از اتمام لیگ هم اردوهای اصلی ما شروع می‌شود. بازیکنان اصلی را تا بعد از بازی‌های ازبکستان در اختیار داریم. ان‌شاالله بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.با توجه به پتانسیل کادرفنی و بازیکنان اگر همکاری شود و همه دست به دست هم بدهند امیدواریم اتفاق خوبی را رقم بزنیم و باعث شادی مردم شویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...