پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز: مهدوی‌کیا دست به کار بزرگی زد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهدوی‌کیا سال‌ها در رده‌های پایه هامبورگ مربیگری کرده و تجربه بالایی دارد و اگر شرایط فراهم شود،می‌تواند اوضاع تیم‌ ملی امید را سامان ببخشد.
کدخبر (27048) | 06 اسفند 1400 | ساعت 12:04
0 65
پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز:  مهدوی‌کیا دست به کار بزرگی زد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهدوی‌کیا سال‌ها در رده‌های پایه هامبورگ مربیگری کرده و تجربه بالایی دارد و اگر شرایط فراهم شود،می‌تواند اوضاع تیم‌ ملی امید را سامان ببخشد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، از سرمربیگری مهدوی‌کیا در تیم ملی امید ابراز خوشحالی کرده و اظهار داشت: مهدوی‌کیا مربی بادانش و با کیفیتی است و اگر به او اجازه کار دهند، می‌تواند در تیم ملی موفق شود. وی افزود: مهدوی‌کیا سال‌ها در رده‌های پایه هامبورگ مربیگری کرده و تجربه بالایی دارد و اگر شرایط فراهم شود، می‌تواند اوضاع تیم‌ ملی امید را سامان ببخشد. پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از حرکت مهدوی‌کیا برای کاهش دستمزدش و نحوه قرارداد بستن با تیم ملی امید، گفت: مهدوی‌کیا با کاهش دستمزدش کار بزرگی انجام داد و ثابت کرد که احتیاجی به پول ندارد و هدف او تنها کمک به تیم ملی امید است و اگر شرایط مناسب برایش فراهم شود، قطعا موفق خواهد شد و نتیجه می‌گیرد. یوسفی درباره انتخاب «حمید استیلی» به عنوان سرپرست جدید تیم ملی متذکر شد: استیلی انسانی دانا، دلسوز و اهل کار است و حس مسئولیت‌پذیری بالایی دارد. انتخاب استیلی برای سرپرستی تیم ملی حرکت خوبی بود و مطمئنم که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کند و حتی اگر نیاز باشد برای موفقیت ایران خودش نیز هزینه خواهد کرد. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...