اردوی شاگردان اسکوچیچ بعد از دربی 98

اردوی تیم ملی بزرگسالان برای جدال با کره جنوبی روز 27 اسفند آغاز می شود.
کدخبر (27010) | 06 اسفند 1400 | ساعت 07:36
0 47
اردوی شاگردان اسکوچیچ بعد از دربی 98
اردوی تیم ملی بزرگسالان برای جدال با کره جنوبی روز 27 اسفند آغاز می شود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس؛ حمید استیلی در خصوص برنامه تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان برای دوبازی باقی مانده مرحله انتخابی جام جهانی قطر، اظهار داشت: ما بعد از دربی در تاریخ 26 اسفند، بیست و هفتم اردو را با بازیکنان داخلی شروع می‌کنیم. آن‌ها به اردو می آیند و در قرنطینه هستند.

وی افزود: بیست و هشتم اسفند عازم کره جنوبی می شویم و  بیست و نهم در آنجا تمرین می‌کنیم. چون فیفادی از اول فروردین است، لژیونرها روز دوم فروردین به ما می‌رسند. دوم و سوم تمرین می‌کنند و روز چهارم فروردین با کره جنوبی بازی می کنیم. پنجم بر می‌گردیم. روزهای ششم، هفتم و هشتم در تهران تمرین و روز نهم با لبنان بازی می‌کنیم.

مدیر تیم‌ملی تصریح کرد: روز دهم برای مراسم قرعه کشی جام جهانی، دیدن هتل محل اسکان و بقیه کارهای لازم، راهی دوحه می‌شویم. چهاردهم نیز از دوحه به ایران بر می‌گردیم.

مدیر تیم ملی در خصوص اعلام لیست بازیکنان این تیم، عنوان کرد: لیست تیم ملی روز 26اسفند و با حضور کلیه بازیکنان(داخلی‌ها و لژیونرها) اعلام می‌شود. هنوز اسکوچیچ را ندیده‌ام. او در مرخصی و کرواسی است. فکر کنم ظرف 10روز آینده بر می‌گردد. به آلمان می‌رود تا بازی سردار آزمون در لورکوزن را ببیند. ان‌شاالله در ترکیب قرار بگیرد. سپس اسکوچیچ به ایران بر می‌گردد و با او در این رابطه از نزدیک صحبت می‌کنیم.

استیلی در خصوص تدارکات تیم ملی گفت: همان شرایطی که قبلا بوده مانند بحث چارتر، وجود خواهد داشت. همه باید دست به دست هم بدهیم. در جلسه‌ای که داشتیم در مورد هماهنگی و اینکه هرکسی در حیطه خودش کار را به نحو احسن انجام بدهد صحبت شد. بحث فنی، به عهده گروه اسکوچیچ است. بحث مدیریت تیم بر عهده من است. ان شاالله بتوانیم اینکارها را به نحو احسن انجام بدهیم.

وی در مورد قرنطینه بازیکنان تیم ملی، اظهار داشت: بیست و هفتم در اردوی هتل المپیک به قرنطینه می‌رویم. از بچه‌ها تست PCR‌ گرفته می شود و ان‌شاالله مشکلی نداشته باشیم. 28اسفند هم عازم کره جنوبی می‌شویم. از شرکت ایران ایر که کمک کرد بحث چارترینگ ما حل شود، تشکر می‌کنم.

استیلی در خصوص غیبت برخی بازیکنان به دلیل محرومیت و مصدومیت، گفت: باید اسکوچیچ لیست را بدهد و ببینیم چگونه است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...