ترابی: من سرباز نیستم/ بازیکنان قراردادشان را تمدید نمی کنند

هافبک پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات حل شود، چون هفت بازیکن تیم قراردادشان رو به پایان است و اگر برادری‌شان ثابت نشود. قطعاً بچه‌ها آنطور می‌خواهند، تمدید نمی‌کنند.
کدخبر (27775) | 09 اسفند 1400 | ساعت 18:56
0 44
ترابی: من سرباز نیستم/ بازیکنان قراردادشان را تمدید نمی کنند
هافبک پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات حل شود، چون هفت بازیکن تیم قراردادشان رو به پایان است و اگر برادری‌شان ثابت نشود. قطعاً بچه‌ها آنطور می‌خواهند، تمدید نمی‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از تسنیم؛ مهدی ترابی پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل مس گفت: بازی خیلی خوب و قشنگی بود و امروز آنطور که می‌خواستیم بازی کردیم و همه بچه‌ها از این بازی لذت بردند و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. ان‌شاءالله این روند را ادامه بدهیم و در هفته‌های بعدی هم سربلند بیرون بیاییم و کم کم به صدر جدول برسیم. وی درباره تساوی استقلال و اینکه پرسپولیس باز هم اختلاف خود با صدر را به سه امتیاز رساند، اظهار داشت: ما تمرکزمان بیشتر روی بازی‌های خودمان است، چون می‌دانیم اگر بتوانیم سه امتیازها را بگیریم، می‌توانیم به صدر جدول برسیم و ان‌شاءالله به این هدف‌مان می‌رسیم. هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرمربی مس اعتقاد داشت قبل از گل دوم این تیم بازیکن مس مصدوم شده بود و پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، خاطرنشان کرد: گل دوم ما را چه کسی زد؟ من ندیدم، اما اگر بازیکنان ما ببینند، بیرون می‌زنند. گل دوم ما که کرنر بود و اگر مصدومیتی هم بوده است، بعد از آن کرنر شد و فکر نمی‌کنم مشکلی داشت. ترابی راجع به اینکه باز هم پاس گل داد و اکنون جزو بهترین پاسورهای لیگ است، گفت: این چیزها مهم نیست و اگر پرسپولیس پیروز شود و تیم نتیجه بگیرد، همه بالا هستند و اگر تماشاگران خوشحال باشند، ما هم خوشحالیم. وی درباره وضعیت مالی سرخپوشان و اعتراض یحیی گل‌محمدی نسبت به این موضوع، اظهار داشت: وضعیت مالی باشگاه صحبتی ندارد و ما نباید صحبت کنیم، چون هیچ قدم رو به جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم مشکلات حل شود، چون هفت بازیکن تیم قراردادشان رو به پایان است و اگر برادری‌شان ثابت نشود. قطعاً بچه‌ها آنطور می‌خواهند، تمدید نمی‌کنند. هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه قرارداد خودش هم رو به پایان است و آیا با او برای تمدید قرارداد مذاکره شده است یا نه، گفت: خیر، گفته‌اند که یک نامه زده‌اند که ما هم نامه‌ای ندیدیم. ترابی راجع به وضعیت سربازی خودش هم اظهار داشت: من 27 ساله هستم. دانشجو هستم و اگر خواستید، دانشگاه بویین زهرا هم تحقیق کنید که در حال تحصیل هستم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...