درویش: یک رویای ۳۰ ساله فردا به حقیقت می‌پیوندد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدورام دو تیم به جایگاه خود بازگردند و شاهد طراوت و شادابی در جامعه باشیم.
کدخبر (28291) | 14 اسفند 1400 | ساعت 08:45
0 64
درویش:  یک رویای ۳۰ ساله فردا به حقیقت می‌پیوندد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدورام دو تیم به جایگاه خود بازگردند و شاهد طراوت و شادابی در جامعه باشیم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، رضا درویش در نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم اظهار داشت: ابتدا بابت تاخیرم عذرخواهی کرده و حلول ماه شعبان را تبریک می‌گویم. چندین بار گفتم شاید یک رویای حدود ۳۰ ساله به حقیقت می‌پیوندد. اولین بار  در مورد این بحث در سال ۶۸ مطالبی مطرح شد و تا چند ماه قبل بارها گفتند چند روز دیگر و چند ماه دیگر اما همه این موارد کلیشه ای بود اما این رویا و کار بزرگ و ملی فردا به حقیقت می‌پیوندد. این کار میسر نبود مگر به اصرار شخص قربان زاده و سایر مسئولان خصوصی سازی و فرابورس. تلاش شبانه روزی آنها برای من غیرقابل تصور بود.

وی ادامه داد: شاید برخی موارد به قربان زاده مربوط نمی شد اما با تمام وجود تلاش و همکاری کرد. در چند وقت اخیر بارها از من شنیده اید که صبح تا شب درگیر باز کردن پنجره بودیم اما با این کار چنین دغدغه ای از تیم ها رخت برمی‌بندد. این تیم ها به دلیل مشکلات موجود از مهم‌ترین جایگاهی که می‌توانستند قدرت‌نمایی کنند محروم شدند و این موضوع حذف از آسیا سبب سرخوردگی ۵۰-۴۰ میلیون هوادار می‌شود. جدا از بحث ورزشی هواداران شادابی خود را از دست می‌دهند و اگر بخواهیم از لحاظ اجتماعی و روان شناسی حساب کنیم، چند ده میلیارد اسیب زده شد. رفع مشکلات می‌تواند سبب شادابی اجتماع شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم با برنامه ریزی که از این به بعد صورت می گیرد دو تیم به جایگاه خود بازگردند و شاهد طراوت و شادابی در جامعه باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...