قلیچ:افتخارات لک خیلی بیشتر از امثال نوری است/از استقلال چیزی ندیدم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: شک نکنید لک با یک دروازه‌بانی خوب در دربی، تودهنی محکمی به یاوه گویان می‌زند.
کدخبر (29921) | 23 اسفند 1400 | ساعت 12:56
0 86
قلیچ:افتخارات لک خیلی بیشتر از امثال نوری است/از استقلال چیزی ندیدم
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: شک نکنید لک با یک دروازه‌بانی خوب در دربی، تودهنی محکمی به یاوه گویان می‌زند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، وحید قلیچ در گفت و گویی درباره دربی 98 پایتخت اظهار داشت: فقط  اسم این بازی دربی است ولی مثل بازی‌های دیگر است. شاید خیلی‌ها  این مسابقه را بزرگ کنند اما منی که 9 بار در آن بازی کرده‌ام می‌گویم دیدار سنگینی نیست. وضعیت پرسپولیس هم روز به روز بهتر شده و شاداب و سرحال در دربی بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: هرچند استقلال در صدر جدول است اما از این تیم هیچ چیز ندیده‌ام. با وجود بردهایش، کار تاکتیکی خاصی انجام نمی‌دهد که از آن صحبت کنیم. خدا پدر این مربی ایتالیایی را بیامرزد که چیزهایی به استقلالی‌ها یاد می‌دهد. اگر قرار بود برادران مجیدی استقلال را هدایت کنند، این تیم مرخص بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه سرخ‌پوشان برای امیدوار ماندن به قهرمانی باید این بازی را ببرند، توضیح داد: صد در صد این اتفاق می‌افتد و قول می‌دهم پرسپولیس در دربی برنده شود. با توجه به جو سنگین بازی، شاید نتیجه مساوی هم شود اما پرسپولیس برای کاهش فاصله‌اش باید سه امتیاز را کسب کند.

قلیچ در مورد اظهارات اخیر و تمسخرگونه محمد نوری، پیشکسوت استقلال مبنی بر اینکه نذر کرده است حامد لک برای دربی، درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد، توضیح داد: من هم نذر می‌کنم لک در دربی دروازه‌بان پرسپولیس باشد زیرا قطعا به خودش آمده و می‌تواند با یک نمایش خیلی خوب، تیمش را در این بازی نجات بدهد.

وی ادامه داد: محمد نوری بازی‌های لک برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و خیلی از دیدارهایی که او دروازه‌بانی خوبی برای این تیم کرده را ندیده است و به همین دلیل چنین حرف‌هایی می‌زند. لک دچار بحرانی شده بود که با صحبت‌های امثال من این موضوع تمام شد. با هرکس صحبت کردم حرف‌هایم نصیحت گونه بوده و امر و نهی نبوده است. امیدوارم این حرف‌ها روی لک اثر کرده باشد و باز هم ثابت کند دروازه‌بان بسیار خوبی است که از بحران رد شده.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: به محمد نوری می‌گویم شما 15 تا 20 دقیقه برای استقلال بازی کردی. چه زمانی پیشکسوت این تیم شدی که یادمان نمی‌آید. حرف‌هایی بزن که حقیقی و مردم پسند باشد زیرا حرف‌های به درد نخور و الکی فایده‌ای ندارد. قطعا افتخارات لک خیلی بیشتر از امثال محمد نوری است. لک در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده است. نوری یک بار رنگ این مسابقات را دیده است؟ امیدوارم یحیی گل‌محمدی با بازی دادن به حامد در دربی، نذر نوری را برآورده کند اما شک نکنید در این حالت لک با یک دروازه‌بانی خوب، تودهنی محکمی به یاوه گویان می‌زند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...