همسر هادی نوروزی: دوست داریم مهدی عبدی در دربی گل بزند

همسر زنده یاد هادی نوروزی گفت: هادی اصلا برای دربی ها استرس نداشت و برایش مثل یک بازی عادی بود.
کدخبر (30238) | 26 اسفند 1400 | ساعت 07:20
0 99
همسر هادی نوروزی: دوست داریم مهدی عبدی در دربی گل بزند
همسر زنده یاد هادی نوروزی گفت: هادی اصلا برای دربی ها استرس نداشت و برایش مثل یک بازی عادی بود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از خبرورزشی؛ معصومه ابراهیم پور، همسر زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان اسبق پرسپولیس که سابقه دو بار گلزنی در یک بازی مستقیم روبروی استقلال را در کارنامه فوتبالی‌اش داشت درباره خاطرات روزها و شب‌های قبل و بعد از دربی در دوران حیات همسرش، همچنین شرایط این روزهای هانی و هانا، فرزندان هادی نوروزی اظهاراتی را مطرح کرد.

در این سال‌ها خیلی کم مصاحبه کرده اید. علتش چیست؟

بیشتر به خاطر بچه‌هاست. به لطف طرفداران فوتبال، به ویژه پرسپولیسی‌ها همواره یاد و خاطره هادی برای ما زنده است. به همین خاطر ترجیح می‌دهم کمتر صحبت کنم چون نمی‌خواهم بیش از این فرزندانم درگیر مسائل مربوط به این موضوع باشند.

چطور آنها همچنان به یاد پدرشان هستند؟

بله! هانی که تا چند وقت دیگر ۱۴ سالش تمام می‌شود و وارد ۱۵ سالگی می‌شود با این که پسر است و مسائل را درون خودش می‌ریزد ولی یک لحظه از یاد پدرش غافل نیست. هانا هم که تیر ماه هشت سالش تمام می‌شود و وارد ۹ سالگی می‌شود، یک لحظه اسم پدرش از زبانش نمی‌افتد. به هر حال همه جای خانه عکس هادی هست و ما به هر طریقی گاهی فیلم بازی‌های او را می‌بینیم. دخترم همه جای خانه عدد ۲۴ را نوشته و روزی نیست که به یاد پدرش گریه نکند. برای همین من ترجیح می‌دهم کمتر صحبت کنم و بیشتر به مراقبت از فرزندانم مشغول باشم. هادی اخلاقی داشت که حتی استقلالی‌ها هم برایش احترام قائل بودند. برادر خود من استقلالی است و هر زمان که دور هم جمع می‌شدیم او هم با هادی ارتباط خیلی خوبی داشت.

نزدیک دربی هستیم و به یاد هادی عزیز افتادیم. شما چطور، به یاد آن روزها نیستید؟

اتفاقاً همین دیشب فیلم بازی‌های هادی را می‌دیدم. همان بازی که ۲ گل زد. او همیشه در این باره حرف می‌زد.

هادی شب‌های قبل از دربی چه حس و حالی داشت؟

هادی اصلاً استرس نداشت! نمی‌دانم مسائل را درون خودش می‌ریخت یا به طور کلی اینگونه بود. گرچه وقتی از دنیا رفت همه فهمیدیم که تا چه اندازه مشکلات و فکرهایش را در خودش می‌ریخت! ولی به طور کلی خیلی برای دربی استرس نداشت. جزو آن دسته از بازیکنانی بود که به خاطر مهارت یا تجربه بالایی که دارند استرسی برای این مسابقه نداشت. مثل کسی که برای صدمین بار پشت فرمان ماشین می‌نشیند و دیگر مثل روز اول ترس و واهمه ای از رانندگی ندارد، او هم وقتی به دربی می‌رسید مثل یک بازی عادی برخورد می‌کرد.

همیشه می‌گفت اصلا استرس ندارم. می‌گفت دیگر یک فوتبالیست از دربی چه میخواهد؟ دوست دارد در دربی پاس گل بدهد که من داده ام. دوست دارد گل بزند که من زده ام. دوست دارد پنالتی بزند و گل شود که آن را هم زده ام، بنابراین کاری نمانده که من در دربی انجام نداده باشم.

درباره همان بازی صحبت می‌کنید که با دو گل نوروزی بازی دو بر دو تمام شد؟

بله! جام ولایت بود. من آن روز شمال بودم و هادی تهران بازی داشت. دو تا گل زد و بازی با گل‌های هادی مساوی تمام شد. در پایان همان بازی هم جام اخلاق را به هادی دادند.

بازی را دیدید؟

البته که دیدم. در خانه بودم ولی اینقدر استرس داشتم که برای لحظاتی روی میز رفته بودم. با گل‌های هادی خیلی خوشحال می‌شدم و به هوا می‌پریدم.

آن شب هادی به شمال آمد یا شما به تهران برگشتید؟

معمولاً بعد از دربی ما مهمان داشتیم. اگر پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت یا بازی مساوی می‌شد کمتر، ولی وقتی پرسپولیس برنده می‌شد حداقل ۵۰ نفر مهمان به خانه ما می‌آمدند و جشن می‌گرفتیم و خوش می‌گذراندیم. یادش بخیر! آن شب که ۶۰ نفر آمده بودند. هادی بلافاصله بعد از بازی به شمال آمد. آن زمان هانا (دختر کوچک هادی نوروزی) را نداشتم ولی هانی چهار سالش بود. چه روزهایی بود، واقعاً جای هادی امروز خیلی خالی است. ولی دوست دارم یک خاطره بگویم که تا به حال هیچ کجا بازگو نکرده ام.

این خاطره هم ارتباطی به دربی داد؟

بله در برنامه نود مصاحبه‌های قبل از یکی از دربی‌ها پخش می‌شد. حنیف عمران زاده از دوستان نزدیک هادی بود و اتفاقا چند روز قبل از دربی تلفنی با هم صحبت کرده بودند. وقتی تصویر عمران‌زاده را در برنامه ۹۰ دیدم که به سوال خبرنگار جواب داد خیلی تعجب کردم. خبرنگار سوال کرد "نگران دربی نیستید و اینکه برای مهار بازیکنی مثل نوروزی چه برنامه‌ای دارید" بعد حنیف جواب داد که نه نمی‌ترسیم و نگران هم نیستیم ولی نوروزی کیست؟ ...و خودش را به شکلی نشان داد که هادی را نمی‌شناسد! خیلی ناراحت شدم. بلافاصله در حین تماشای برنامه به هادی گفتم؛ "مگر شما چند روز پیش با هم تلفنی صحبت نمی‌کردید؟ همین الان به حنیف زنگ بزن و بگو چرا این حرف را در برنامه نود زدی؟". بعد هادی خندید و به من گفت: "اشکالی ندارد! جوجه را آخر پاییز می‌شمارند".

بعد چه اتفاقی افتاد؟

متاسفانه چند وقت بعد از آن ماجرا هادی از دنیا رفت و در دربی بعدی دیگر هادی در این دنیا نبود! اتفاقاً نکته جالب این خاطر همین جاست. چون دربی در دقیقه ۲۴ توسط داور بازی که آقای ترکی بود متوقف شد و همه یک دقیقه به احترام هادی سکوت کردند. بعداً دوباره در برنامه نود مصاحبه‌های قبل همان بازی پخش شد و دوباره با حنیف عمران زاده مصاحبه کردند. همه او را می‌شناختند و می‌دانستند که چقدر دوست دارد برای پرسپولیس کری بخواند. وقتی از او درباره هادی سوال شد و گفت: "جای هادی نوروزی خیلی خالی است. نوروزی از دوستان صمیمی‌ام بود و اصلاً دوست ندارم به خاطر شرایط این مسابقه برای حریف کری بخوانم!" ...بعد از این حرفهای عمران زاده از شدت ناراحتی همان‎جا از حال رفتم.

علت ناراحتی تان چه بود؟

برای اینکه وقتی دیدم حنیف عمران زاده که تا این حد دوست داشت برای پرسپولیس کری بخواند و حتی برای همین کری خوانی‌ها در برنامه نود گفته بود هادی را نمی‌شناسد، چقدر به هادیِ من علاقه داشت که به خاطرش حاضر نشد کری بخواند. این خاطره برایم جالب بود و دوست داشتم آن را در این روز بگویم.

دربی پیش رو را چطور می‌بینید؟

امیدوارم یک مسابقه خوب باشد که همه از دیدنش لذت ببرند و البته پرسپولیس برنده شود. ولی دوست دارم فوتبال قشنگی باشد. یعنی احترام دو طرف حفظ شود. مطمئنم اگر هادی هم بود این را می‌خواست.

فکر می‌کنید کدامیک از بازیکنان پرسپولیس گل بزند؟

ما که دوست داریم مهدی عبدی گل بزند. چون هانی خیلی با مهدی صمیمی‌است. ما با مهدی و همسرش رفت و آمد خانوادگی هم داریم. واقعا فوتبالیست خوبی است و همه ما دوست داریم در دربی مهدی عبدی گل بزند. امیدوارم به خاطر هادی نوروزی هم شده مهدی یک گل زیبا به استقلال بزند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...