عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ نیوز:  چرا به تخلفات مجیدی رسیدگی نمی‌شود؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نزدیک به یک ماه از بازی استقلال و گل‌گهر گذشته اما کمیته انضباطی هنوز هیچ برخوردی با سرمربی استقلال نکرده است، چرا به تخلفات مجیدی رسیدگی نمی‌شود؟
کدخبر (31427) | 07 فروردین 1401 | ساعت 10:40
0 90
عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ نیوز:  چرا به تخلفات مجیدی رسیدگی نمی‌شود؟
پیشکسوت پرسپولیس گفت: نزدیک به یک ماه از بازی استقلال و گل‌گهر گذشته اما کمیته انضباطی هنوز هیچ برخوردی با سرمربی استقلال نکرده است، چرا به تخلفات مجیدی رسیدگی نمی‌شود؟

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در واکنش به ادعای باشگاه استقلال درمورد برخورد کمیته انضباطی با گل‌محمدی اظهار داشت: مسئولان استقلال فقط به دنبال فرافکنی هستند و از مدیریت تا مربیان این باشگاه یک‌جانبه تمام مسائل فوتبال را زیر سوال برده‌اند. به بازی با گل‌گهر نگاه کنید و ببینید که چگونه سر بقیه تیم‌های لیگ را بریده‌اند، ۲۲ بازی انجام شده و پنالتی‌های زیادی برای استقلال گرفته‌اند، آیا این روند طبیعی است؟ استقلال اکثر بازی‌هایش را با نتیجه یک بر صفر برده و همه تیم‌ها مقابل این تعداد پنالتی متعجب هستند.  

وی افزود: گل‌محمدی اگر اعتراضی به داور کرده، کنار خط بوده و وارد زمین نشده اما سرمربی وقتی بازی در جریان بود، وسط زمین آمد کجای دنیا سرمربی یک تیم وقتی بازی جریان دارد وسط زمین می‌رود که اعتراض کند؟ چرا کمیته انضباطی به تخلفات مجیدی رسیدگی نمی‌کند؟نزدیک به یک ماه از بازی استقلال و گل‌گهر گذشته اما کمیته انضباطی هنوز هیچ برخوردی با سرمربی استقلال نکرده است. فوتبال ما به کجا می‌رود؟ 

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از رویکرد کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: عملکرد کمیته انضباطی جای سوال دارد و آقایان حاضر در کمیته قبل از کس باید به تخلفات خودشان رسیدگی کنند. کمیته انضباطی باید آنقدر مستحکم برخورد کند که هیچ کس جرات نکند به داور و یا تیم مقابل پرخاش کند اما نمی‌دانم که در فوتبال ما چه مسائلی حاکم است که تمام رویکرد فوتبال را زیر سوال برده است، کجای دنیا این مسائل حاکم است؟ فوتبال مالدیو هم این مسائل را ندارد. آجرلو فراتر از یک مدیر عمل می‌کند و جو حاکم بر فوتبال را به هم می‌زند. 

عربشاهی گفت: استقلالی‌ها کارهای برای قهرمان شدن انجام می‌دهند اما بهتر است بدانند هنوز ۷ هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و برای جشن گرفتن زود است. درست است که ما ۶ امتیاز عقب هستیم اما غیرت پرسپولیسی‌ها و دعای هواداران که پشت تیم است، اجازه نمی‌دهد که قهرمانی به استقلال برسد و خیلی خوشحال نشوید. 

وی با انتقاد از رویکرد وزارت ورزش در قبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس ده‌ها پیشکسوت بزرگ دارد اما وزارت ورزش به جای انتخاب یکی از آنها، یک فرد استقلالی را به عنوان معاون باشگاه انتخاب کرده است. فصل دارد به پایان می‌رسد اما هنوز تکلیف هیئت مدیره باشگاه کامل مشخص نشده است، آقای وزیر دیگر بس است، اینقدر هواداران پرسپولیس را رنجیده خاطر نکنید.

بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...