در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ پیش پرده‌ای از مصاف ایران و لبنان

کاپیتان سابق سرخپوشان گفت: تیم ما فقط یک بازی بد انجام داد آن هم مقابل کره بود.
کدخبر (31687) | 09 فروردین 1401 | ساعت 09:04
0 103
در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ پیش پرده‌ای از مصاف ایران و لبنان
کاپیتان سابق سرخپوشان گفت: تیم ما فقط یک بازی بد انجام داد آن هم مقابل کره بود.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در رابطه با بازی امروز تیم ملی ایران مقابل لبنان اظهار داشت: لبنان حریف دست و پاگیری برای فوتبال ما نیست و نباید نگران نتیجه بازی باشیم. تیم ما تنها در یک بازی عملکرد بدی داشت و آن هم مقابل کره بود. ما به راحتی لبنان را شکست خواهیم داد و نگران نتیجه بازی نیستم.

وی افزود: ما تیم بسیار خوبی داریم و می‌توانیم در دور نهایی از گروه‌مان صعود کنیم. تیم فعلی یکی از بهترین تیم‌های ادوار فوتبال ماست و در هر پست چند بازیکن باکیفیت در اختیار داریم و اکثریت بازیکنان اصلی تیم در اروپا بازی می‌کنند. پتانسیل تیم ما بسیار بالاست و هیچ دوره‌ای همچین تیم خوبی نداشته‌ایم و به این بچه‌ها اعتقاد زیادی دارم. اگر تیم ملی به درستی تجهیز شود و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم. 

کاپیتان سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال باید از همین امروز به فکر تدارک تیم ملی باشد و با تیم‌های بزرگ بازی دوستانه ترتیب دهد. اگر بخواهیم مثل ادوار قبل به بهانه‌های مختلف از تجهیز تیم ملی شانه خالی کنیم، متضرر خواهیم شد. ما دیگر نباید با تیم‌های درجه دو و سه بازی کنیم، بلکه باید به مصاف تیم‌هایی برویم که سطح‌شان از فوتبال ما بالاتر است و می‌توانند کمک کنند که نقاط ضعف و قوت‌مان را بشناسیم. فوتبال حرفه‌ای تدارک حرفه‌ای نیاز دارد و باید برای تیم ملی هزینه کنیم. 

پنجعلی در ادامه گفت: فوتبال ما درآمدزا است و از صعود به دور نهایی نیز پاداش خوبی به ما تعلق گرفته است و باید این پول برای تیم ملی هزینه شود‌. از طرف دیگر اگر بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم، پاداش بیشتری به فوتبال ما تعلق خواهد گرفت و در واقع هر هزینه‌ای انجام شود، سود خواهیم کرد. 

کاپیتان سرخپوشان انتقادات علیه اسکوچیچ را منصفانه ندانسته و متذکر شد: تیم ما فقط یک بازی بد انجام داد آن هم مقابل کره بود و به نظرم در این مقطع جابه‌جایی مربی کار درستی نیست. به جای این حرکت باید تدارک و تجهیز تیم را افزایش دهیم و با بازی‌های تدرکاتی مناسب تیم قوی را به قطر بفرستیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...