در گفت‌و‌گو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ 7 فینال پیش روی پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس تا پایان فصل هفت فینال بزرگ را در پیش دارد که اولین آن، مقابل هوادار است و باید پیروز شویم.
کدخبر (32615) | 15 فروردین 1401 | ساعت 08:20
0 76
در گفت‌و‌گو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ 7 فینال پیش روی پرسپولیس
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس تا پایان فصل هفت فینال بزرگ را در پیش دارد که اولین آن، مقابل هوادار است و باید پیروز شویم.

کوروش برمک در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در رابطه با بازی امروز پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: قبل از هر چیز سال نو را خدمت همه هم وطنانم خصوصاً هواداران عزیز پرسپولیس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. پرسپولیس تا پایان فصل هفت فینال بزرگ را در پیش دارد که اولین آن، مقابل هوادار است و باید پیروز شویم. کادر فنی و بازیکنان قطعاً از اهمیت بازی‌های باقی‌مانده به خوبی آگاه هستند و امیدوارم که تیم در سال جدید شروع خوبی داشته باشد. وی افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی است، باید در تمام بازی‌های باقی‌مانده پیروز شود و حداکثر امتیازات را جمع آوری کند، در غیر این صورت ما قهرمانی را از دست خواهیم داد. پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: هوادار تیم سرسخت و قلدری است که در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفته و نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم پرسپولیس امروز با دو مهاجم بازی کند، ما به پیروزی نیاز داریم و باید از تمام توانمان استفاده کنیم برمک در ادامه گفت: پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت، بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد. کادرفنی باید حواشی اطراف تیم را کنترل کنند تا هیچ چیز مانع موفقیت تیم نشود. ما به تمام توان و بازیکنان‌مان در بازی‌های پیش رو نیاز داریم و کادر فنی می‌تواند با مدیریت درست از همه نیروها بهترین استفاده را به بگیرد. پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس امروز باید با تمام توان به میدان برود و بازی همیشگی خود را به نمايش بگذارد. خوشبختانه تیم در فاز هجومی شرایط خوبی دارد و به نظرم پیروز بازی خواهیم بود. برمک در ادامه به حضور " علی دایی" در مراسم قرعه‌کشی دور نهایی جام جهانی اشاره کرده و متذکر شد: دایی یکی از بزرگترین اسطوره‌های فوتبال ماست که در سطح جهانی مطرح است و دیدن او در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی و در بین ۸ فرد منتخب این مراسم مایه غرور و مباهات بود. وی درخصوص قرعه تیم ملی در جام جهانی و هم‌گروه شدن ایران با تیم‌های انگلیس و آمریکا، گفت: در جام جهانی گروه آسانی وجود ندارد و تنها می‌توان گفت گروه ژاپن با حضور تیم‌های آلمان و اسپانیا نسبت به سایر گروه‌ها سخت‌تر است. به نظرم ایران در گروه مناسبی قرار گرفته و با توجه به پتانسیل بالای تیم ما،اگر تیم به خوبی تجهیز شود، می‌توانیم عملکرد مناسبی در قطر داشته باشیم. برمک افزود: تیم ما آمار بسیار خوبی در طول ۲ سال اخیر از خود به جای گذاشته و پتانسيل بالایی دارد. اکثر بازیکنان اصلی تیم لژیونر هستند و با فوتبال روز دنیا آشنایی دارند. به نظرم اگر ما مقابل تیم‌های تکنیکی مثل اسپانیا و یا تیم‌های آمریکای جنوبی قرار می‌گرفتیم، شرایط بسیار سخت‌تری داشتیم اما مقابل تیم‌هایی که فیزیکی هستند، راحت‌تر کار می‌کنیم. انگلیس تیم بسیار قدرتمندی هست اما بازی ما مقابل این تیم جذاب خواهد بود‌ و ما رقیب ساده‌ای برای انگلیس نیستیم. آمریکا هم در چند سال اخیر شرایط خوبی پیدا کرده و کیفیت بالایی دارد. من به بازیکنان فعلی ایمان دارم و معتقد هستم که اگر بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم نتایج خوبی به دست آوریم.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...