فرصت سوزی عامل اصلی تساوی در مقابل هوادار

تیمی که به فینال آسیا رفته بود را تضعیف کرده و اجازه ندادند تقویت شود تا یک تیم بتواند به ناکامی هایش پس از چند فصل خاتمه دهد.
کدخبر (32927) | 16 فروردین 1401 | ساعت 20:08
0 61
فرصت سوزی عامل اصلی تساوی در مقابل هوادار
تیمی که به فینال آسیا رفته بود را تضعیف کرده و اجازه ندادند تقویت شود تا یک تیم بتواند به ناکامی هایش پس از چند فصل خاتمه دهد.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس در روزی که می توانست با یک نتیجه پرگل تیم هوادار را شکست دهد مقابل این تیم تن به تساوی بدون گل داد تا دو امتیاز مهم را در کورس قهرمانی با استقلال از دست دهد.طبق آمار یازده، شاگردان گل محمدی کاملاً نسبت به حریف برتر بودند و در این بازی ۵۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، ۹ کرنر زدند، ۱۳ بار اقدام به شوت زنی کردند که از این تعداد، ۷ تای آن داخل چارچوب بود.آنها ۶ موقعیت گل پدید آوردند، اما بی دقتی در ضربات آخر و از همه مهمتر نمایش خوب دروازه بان هوادار مانع از برتری شان شد. میثم حق شناس با ۷ مهار، ۶ خروج موفق و دریافت نمره ۸.۵ بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.این آمارها نشان می دهد نتیجه ای که در پایان بدست امده به هیچ عنوان عادلانه نبوده و پرسپولیس استحقاق زدن حداقل یک گل را در این مسابقه داشت. این اولین بار نیست که یک دروازه بان مقابل پرسپولیس بهترین بازیکن میدان انتخاب می شود و در جریان شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت آبادان‌ نیز فرزین گروسیان با مهار هر ۵ شوت در چارچوبش بهترین بازیکن زمین شد. جالب اینجاست که این دروازه بان پس از درخشش مقابل پرسپولیس در دیدار با استقلال روی اولین موقعیت جدی که روی دروازه اش پدید آمد تسلیم شد تا تیمش نتیجه را به حریف واگذار کند. برخلاف پرسپولیس که از موقعیت های بی شمار خود در بازی های استفاده نمی کند، تیم استقلال با خلق کمترین فرصت گل و پیروزی های اقتصادی توانسته است نتایج لازم را کسب کند و در صدر باشد. اینجاست که تفاوت مهاجمان دو تیم خود را نشان می دهد؛ جایی که یک تیم از مهاجمان میلیون دلاری و با تجربه سود می برد و تیم دیگر در تمام طول فصل از کمبود مهاجم ششدانگ. یحیی گل محمدی از ابتدای فصل به دنبال مهاجم خارجی با کیفیت بود و در نهایت مجبور شد بر حسب بودجه تیمش یک مهاجم ازبکستانی را با رقم ناچیز جذب کند، اما می بینیم سرمربی استقلال بدون اینکه ذره ای دغدغه مسائل مالی داشته باشد،فردای روزی که مدافعانش سرباز می شوند یک مدافع برزیلی اسمی و گران قیمت جذب می کند. به راستی چطور برای استقلال پول هست و برای پرسپولیس نه؟ همین یک مورد برای اثبات حرفهای کاپیتان پرسپولیس که گفته بود خیلی ها دوست ندارند پرسپولیس جاودان شود کافی است. تیمی که به فینال آسیا رفته بود را هر سال ضعیف تر کرده و اجازه ندادند تقویت شود تا یک تیم بعد از ۹ فصل ناکامی بتواند به کمک امدادهای غیبی به حسرت هایش پایان دهد.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...