انتظاری: صحبت‌های درویش بی‌ربط نیست/همه علیه پرسپولیس بوده اند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:امسال فدراسیون و همه جا علیه پرسپولیس بودند تا این تیم را به شکلی زمین بزنند و تاکنون هم به هدف‌شان رسیده‌اند.
کدخبر (32865) | 16 فروردین 1401 | ساعت 11:19
0 96
انتظاری: صحبت‌های درویش بی‌ربط نیست/همه علیه پرسپولیس بوده اند
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:امسال فدراسیون و همه جا علیه پرسپولیس بودند تا این تیم را به شکلی زمین بزنند و تاکنون هم به هدف‌شان رسیده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، سهراب انتظاری در گفت‌وگویی درباره تساوی بدون گل دیدار پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در 20 دقیقه ابتدایی این مسابقه عملکرد خوبی داشت و سه موقعیت بالای 90 درصد خلق کرد که دستکم باید یکی از آنها را تبدیل به گل می‌کرد اما بازیکن ما توپ را از سه قدمی به بالای دروازه می‌فرستد. متأسفانه مهاجمان پرسپولیس در این بازی خیلی کم‌دقت بودند و فرصت‌های خود را یا به بالای دروازه زدند یا دروازه‌بان حریف با واکنش‌های خوبش آنها را مهار کرد.

وی افزود:‌ نمی‌خواهم بازی تیم هوادار را لوث کنم اما از دقیقه 25 به بعد سهوی یا عمدی فوتبال ندیدیم. مدام بازیکنان هوادار روی زمین می‌افتادند و نکته عجیب این بود که داور فقط سه دقیقه وقت اضافی گرفت در شرایطی که این نیمه دست‌کم 10 دقیقه وقت تلف شده داشت. در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌هایی به وجود آوردند اما باز هم نتوانستند از آنها استفاده کنند. کم‌دقتی نفرات تهاجمی به ویژه مهاجمان  در خوب زدن ضربات نهایی به ضرر پرسپولیس شد.

مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد:‌ کسب سه امتیاز دیدار با هوادار برای پرسپولیس خیلی مهم بود و برای باقی  ماندن در کورس باید این بازی را می‌برد که چنین اتفاقی نیفتاد. اگر امروز استقلال پیکان را ببرد بالای 90 درصد فصل برای پرسپولیس تمام خواهد شد زیرا جبران اختلاف 8 امتیازی در 6 بازی باقی مانده بعید است. هر چند هنوز هم روی کاغذ شانس قهرمانی داریم اما کسب ششمین قهرمانی متوالی با این شرایط خیلی سخت است.

انتظاری در مورد حواشی دیدار شب گذشته عنوان کرد: بازی با هوادار هم تحت تأثیر دیدار با استقلال برگزار شد. حمید مطهری و یحیی گل‌محمدی دوستان عزیز من هستند و افتخار می‌کنیم به عنوان مربیان پرسپولیسی در این تیم کار می‌کنند. تاکنون هم بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشتند و زحمات آنها هیچ وقت قابل انکار نیست. اما از آنها می‌خواهم کمتر روی اشتباهات داوری متمرکز شوند. هر چند داوری از ابتدای فصل در خیلی از بازی‌های پرسپولیس تأثیرگذار بوده اما از بازیکنی که قرارداد میلیاردی دارد توقع داریم تمرکزش بیشتر باشد تا بتواند توپ را از 3 قدمی وارد دروازه کند.

وی درمورد اظهارات رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی با هوادار مبنی بر اینکه نتایج در جای دیگری رقم می‌خورد، گفت: واقعیت این است از ابتدای فصل اتفاقات عجیب و غریبی افتاده که شوکه‌کننده است. 2 روز قبل دیدار تراکتور و مس با تماشاگر برگزار شد. امشب هم قرار است استقلال در حضور تماشاگرانش به مصاف پیکان برود اما دیدار هوادار و پرسپولیس بدون تماشاگر بود! بین میزبانی یا میهمانی پرسپولیس در این مسابقه از لحاظ من تفاوتی نیست. نمی‌خواهم داوری را زیر سوال ببرم اما نمی‌توان این همه داستان را در وضعیت یک تیم بی‌تاثیر دانست زیرا همه مسائل به ضرر پرسپولیس رقم خورده است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: صحبت‌های درویش بی‌ربط نیست و من هم قبول دارم از بیرون تصمیماتی گرفته می‌شود که اتفاقات داخل زمین را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همه می خواهند به نوعی به پرسپولیس ضربه بزنند. تیم هوادار هم باید در ورزشگاه خودش از تماشاگر استفاده می‌کرد. تناقض‌های شبهه برانگیزی وجود دارد. امسال فدراسیون و همه جا علیه پرسپولیس بودند تا این تیم را به شکلی زمین بزنند و تاکنون هم به هدف‌شان رسیده‌اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...