منافی: نباید ناامید شویم/دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: خیلی ها دوست ندارند گلات پرسپولیس تبدیل به ششمین قهرمانی متوالی برای این تیم شود و سنگ اندازی هایی را آغاز کردند.
کدخبر (33003) | 17 فروردین 1401 | ساعت 09:32
0 75
منافی: نباید ناامید شویم/دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: خیلی ها دوست ندارند گلات پرسپولیس تبدیل به ششمین قهرمانی متوالی برای این تیم شود و سنگ اندازی هایی را آغاز کردند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از برنا، جواد منافی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگویی در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر هوادار که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی مثل اکثر بازی های خود در فصل جاری شروع خوبی داشت و در دقایق اول توانست موقعیت های گلزنی خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کند اما متاسفانه این فرصت های ایده آل را با بی دقتی از دست دادیم، در صورتی که شاید اگر یکی از فرصت هایی که در 20 دقیقه اول به دست آورده بودیم را به گل تبدیل می کردیم، روند کلی بازی تغییر می کرد و تیم با روحیه خوبی کار را ادامه می داد اما این اتفاق رخ نداد. پس از گذشت 20 دقیقه از زمان بازی حریف با تمرکز و لایه های دفاعی بیشتر کار کرد و کم کم آرامش از پرسپولیس گرفته شد و این موضوع برای حریف شرایط ایده آلی را ایجاد کرد تا با بازی تاخیری، پرسپولیس را عصبی کند و بازی به دعوا کشیده شود.

وی در ادامه افزود: ما برای رسیدن به صدر نباید امتیاز از دست می دادیم اما متاسفانه این اتفاق رخ داد ولی نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. با این تساوی امیدواری پرسپولیس برای قهرمانی کم شد اما این موضوع نباید ما را به ناامیدی بکشاند. هنوز روی کاغذ شانس برای موفقیت در لیگ برتر برای پرسپولیس وجود دارد، ضمن اینکه تیم در جام حذفی هم شرایط لازم برای قهرمانی را دارد و می توانیم با فتح جام حذفی، اتفاق و پایان خوشی را رقم بزنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دلایل شرایط این روزهای تیم گل محمدی تاکید کرد: پرسپولیس فصل جاری را با مشکلات زیادی آغاز کرد. علاوه بر مشکلات مدیریتی، در نقل و انتقالات با محدودیت های عجیب و غریبی روبرو شدیم. متاسفانه تیم در این فصل در برخی پست های کلیدی اش از آغاز کار با مشکلاتی روبرو بود. علاوه بر این خیلی ها دوست ندارند گلات پرسپولیس تبدیل به ششمین قهرمانی متوالی برای این تیم شود و سنگ اندازی هایی را آغاز کردند. از سوی دیگر مشکلات داوری و اشتباهاتی که در از ابتدای فصل تا به امروز برای پرسپولیس بود، هم مزید بر علت شد تا تیم نتواند در آرامش و تمرکز کار خود را پی گیری کند.

منافی در مورد اوضاع پرسپولیس و نقش هواداران در بازگشت آرامش گفت: تیمی که 5 سال متوالی قهرمانی در لیگ را به دست آورده و در آسیا هم نتایج خوبی را کسب کرده است، با وجود مشکلات زیادی که در سر راهش ایجاد شد، امسال برای دفاع از این عنوان کار سختی داشت و هواداران باید باز هم مثل همیشه پشتیبان و حامی باشند و اجازه ندهند بازیکنان و اعضای تیم احساس کنند که هوادار پشت آنها را خالی کرده است. پرسپولیس در تمامی دوران بهترین هواداران را داشته و هنوز هم دارد. در حال حاضر باید آرامش و روحیه به تیم بازگردد تا امیدوارانه به ادامه کار در لیگ و همین طور جام حذفی فکر کنیم. حتی اگر پرسپولیس قهرمانی در لیگ را از دست بدهد، نباید ادامه فصل در لیگ برتر را با بی انگیزگی ادامه دهد. بر این باور هستم پرسپولیس تا زمانی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، نباید امیدش را از دست بدهد و باید با انگیزه به موفقیت در بازی های پیش روی خود فکر کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...