محمد:آقای مجیدی فرافکنی نکنید؛دیگر باید چه کار کنند که استقلال قهرمان شود؟

مدافع سابق سرخپوشان گفت: بارها گفته‌ام که پرسپولیس در زمین باید با ۱۲ نفر بجنگد و قطعا ناداوری‌ها در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
کدخبر (33247) | 18 فروردین 1401 | ساعت 16:56
0 85
محمد:آقای مجیدی فرافکنی نکنید؛دیگر باید چه کار کنند که استقلال قهرمان شود؟
مدافع سابق سرخپوشان گفت: بارها گفته‌ام که پرسپولیس در زمین باید با ۱۲ نفر بجنگد و قطعا ناداوری‌ها در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ در رابطه با بازی آینده پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آلومینیوم اراک تیم خوب و استخوان‌داری است و بازی مهمی در پیش داریم. گل‌محمدی قطعا نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارد و به دنبال قهرمانی است. وی افزود: پرسپولیس قطعا برای شکست آلومینیوم به میدان می‌رود و انگیزه زیادی خواهد داشت. بازی‌های حذفی به طور کلی سخت هستند و باید از تک فرصت‌ها استفاده کرد. قهرمانی در جام حذفی بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا با روحیه بیشتری در لیگ هم به دنبال قهرمانی باشد. مدافع سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: اتفاقات دربی باعث شد که تیم تحت فشار زیادی قرار بگیرد و نتواند مقابل هوادار بازی همیشگی خود را ارائه دهد. به نظرم بازیکنان پرسپولیس نباید پیگیر نتایج استقلال باشند، ما اگر بازی‌های خودمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم قهرمانی دور از دسترس نیست.شک نکنید استقلال در بازی‌های آینده باز هم امتیاز از دست می‌دهد و می‌توانیم اختلاف ۶ امتیازی را جبران کنیم. پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از قضاوت حاج‌ملک گفت: من بارها گفته‌ام که پرسپولیس در زمین باید با ۱۲ نفر بجنگد و قطعا این ناداوری‌ها در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس باز هم قهرمان شود و برای جلوگیری از قهرمانی مجدد ما هر کاری می‌کنند. بازیکنان ما باید در هر بازی پرقدرت ظاهر شوند و جوری بازی کنند که حتی ناداوری هم نتواند مانع پیروزی‌مان شود. محمد ممانعت سازمان لیگ از حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه را مصداقی عینی از تبعیض علیه سرخپوشان دانسته و گفت: برای بازی پرسپولیس نمی‌گذارند که هواداران به ورزشگاه بروند اما تماشاگران استقلال به راحتی وارد استادیوم می‌شوند و همین تبعیض‌ها نشان می‌دهد که آقایان به دنبال قهرمان کردن استقلال هستند. وی ادامه داد: مجیدی در مصاحبه‌اش گفته است که نمی‌خواهند که استقلال قهرمان شود؛ آقای مجیدی دیگر باید چه کار کنند که شما قهرمان شوید؟ اشتباهات داوری که به سود تیم شماست، بازی‌های استقبال با تماشاگر برگزار می‌شود و سکوها را برایتان پر می‌کنند، وقتی تیم‌تان زور بردن پیکان را ندارد، به دنبال فرافکنی نباشید. همه چیز مشخص است و همه می‌خواهند استقلال‌ قهرمان شود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...