آشتیانی: نباید به یحیی بی‌رحمانه انتقاد کرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فراموش نکنیم که با یحیی گل‌محمدی به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و ۲ بار قهرمان لیگ برتر شدیم و نباید به کادر فنی به خاطر نتایج اخیر بی‌رحمانه انتقاد شود. 
کدخبر (34003) | 23 فروردین 1401 | ساعت 14:20
0 81
آشتیانی: نباید به یحیی بی‌رحمانه انتقاد کرد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: فراموش نکنیم که با یحیی گل‌محمدی به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و ۲ بار قهرمان لیگ برتر شدیم و نباید به کادر فنی به خاطر نتایج اخیر بی‌رحمانه انتقاد شود. 

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ در رابطه اتفاقات رخ داده پس از بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: هوادارها در این دو روز خیلی درباره بازی صحبت کردند و انتقادات زیادی را مطرح کرده‌اند. واقعیت آن است که ما مشکلات فنی زیادی داشتیم و متاسفانه حذف شدیم. اما باید قبول کرد که این اتفاقات برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد و حتی بزرگترین باشگاه‌های جهان نیز گاهی اسیر افت می‌شوند. 

وی افزود: ما باید یادمان باشد که با یحیی گل‌محمدی به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و ۲ بار قهرمان لیگ برتر شدیم و روزهای خیلی خوبی داشتیم. پرسپولیس حدود یک الی دو ماه است که شرایط خوبی ندارد اما نباید به کادر فنی به خاطر نتایج اخیر بی‌رحمانه انتقاد شود. هنوز یک جام دیگر باقی مانده و ما شانس قهرمانی داریم و هواداران باید صبوری به خرج دهند تا در این مدت باقی مانده یحیی بتواند شرایط تیم را بهبود ببخشد. 

مدافع سابق سرخپوشان خاطر نشان کرد: به نظرم این هجمه‌ها علیه کادرفنی و بازیکنان دودش فقط به چشم پرسپولیس می‌رود. 

آشتیانی در پاسخ به اینکه راهکار پرسپولیس برای برون‌رفت از شرایط فعلی چیست، گفت: فیفا ۵ عامل مهم را برای موفقیت هر تیم معرفی کرده است: تکنیک، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آنالیز و مباحث روحیروانی. به نظرم مباحث روحیروانی تیم را خیلی تحت تاثیر قرار داده است و در بازی مقابل آلومینیوم بازیکنان و کادرفنی تمرکز لازم را نداشتند. 

وی ادامه داد: پرسپولیس از نظر تاکتیکی مشکلی ندارد و موفقیت‌های تیم در یکسال و نیم گذشته این مسئله را ثابت می‌کند. ما زمان خوبی تا شروع مجدد لیگ در اختیار داریم و  کادر فنی در این مدت باقی مانده تا بازی‌های لیگ فرصت دارد تا بتواند مشکلات روحی_روانی تیم را برطرف کند. اگر مشکلات روحی تیم حل نشود، بازگشت به لیگ سخت خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...