ادعای رسانه انگلیسی؛ صیادمنش در برنامه طولانی مدت هال سیتی

سایت انگلیسی از اقدام باشگاه هال سیتی برای دائمی کردن قرارداد ستاره ایرانی اش خبر داد.
کدخبر (34795) | 29 فروردین 1401 | ساعت 07:14
0 90
ادعای رسانه انگلیسی؛ صیادمنش در برنامه طولانی مدت هال سیتی
سایت انگلیسی از اقدام باشگاه هال سیتی برای دائمی کردن قرارداد ستاره ایرانی اش خبر داد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از فصلی درخشانی با زوریای اواکراین و آمار فوق العاده در لیگ این کشور مشتریان زیادی پیدا کرد و در نهایت زمستان گذشته به صورت قرضی به هال سیتی منتقل شد.

صیادمنش در ابتدای حضورش در ترکیب تیم انگلیسی با بدشانسی همراه شد و چند مصدومیت جزئی پیدا کرد و باعث شد تا چندین بازی تیم را از دست دهد.

اما صیادمنش از ماه گذشته به اوج آمادگی برگشته و هفته گذشته هم اولین گلش را برای هال سیتی در رقابت های چمپیون شیپ به ثمر رساند.

سایت «hulldailymail» انگلیس درباره آینده این بازیکن ایرانی نوشت: اللهیار صیادمنش مهاجم جوان ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی از فنرباغچه به هال سیتی آمد. این بازیکن ایرانی با عملکرد خوبش در این مدت سران باشگاه هال سیتی را مجاب کرده تا او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند.

باشگاه فنرباغچه در سال 2018 صیادمنش را با مبلغ 800 هزار یورو از استقلال خریداری کرد اما ارزش این بازیکن ایرانی بیش از 5 میلیون یورو است.

سران باشگاه هال سیتی می خواهند برای جذب دائمی صیادمنش در تابستان با باشگاه ترکیه ای وارد مذاکره شوند. استعداد این بازیکن و سن پایینش باعث شده تا باشگاه هال سیتی روی این بازیکن برنامه بلندمدت داشته باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...