مهرداد اولادی؛ ستاره‌ای که زود خاموش شد

6 سال از درگذشت مهرداد اولادی گذشت.
کدخبر (35106) | 31 فروردین 1401 | ساعت 09:08
0 109
مهرداد اولادی؛ ستاره‌ای که زود خاموش شد
6 سال از درگذشت مهرداد اولادی گذشت.

به گزارش سرخ نیوز، زنده یاد مهرداد اولادی متولد 4 خرداد 1364 در قائمشهر بود. وی فوتبال را از پرسپولیس قائمشهر آغاز کرد و با درخششی که داشت به تیم ملی فوتبال نوجوانان و سپس جوانان دعوت شد. او در سال 81 در حالی که در رده های پایه ملی پوش بود با شرکت در تست باشگاه پرسپولیس به عضویت این تیم در آمد و طی سه فصل بازی، 9گل در 43 مسابقه به ثمر رساند و جوانترین گلزن این تیم در لیگ برتر لقب گرفت.

اولادی در سال 85 با قراردادی قرضی به الشباب امارات پیوست و یک سال بعد قراردادش را با این تیم رسمی کرد و سپس به صورت قرضی به پرسپولیس بازگشت و در نیم فصل لیگ ششم برای پرسپولیس بازی کرد و در 9 بازی سه گل زد که یکی از آنها گلی بود که در شصت و یکمین دربی به ثمر رسید و موجب برتری مقابل رقیب سنتی شد.

اولادی در پایان فصل به الشباب بازگشت و تا سال 88 در این تیم بازی کرد. او در 38 بازی یازده گل برای اماراتی ها به ثمر رساند. اولادی در بازگشت به فوتبال ایران برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوست و دو فصل در این تیم بازی کرد که حاصل آن 16گل بود. با پایان خدمت سربازی اولادی به تیم محبوبش پرسپولیس بازگشت و در لیگ یازدهم برای سرخپوشان توپ زد. 

اولادی بعد از جدایی از جمع سرخ ها بار دیگر به ملوان رفت و یک فصل دیگر برای سفیدپوشان انزلی بازی کرد و در 24 بازی سه گل زد. او فصل 92 را در نفت سپری کرد اما به دلیل نیمکت نشینی و اختلاف با سرمربی این تیم در نیم فصل از جمع نفتی ها جدا شد و در اقدامی عجیب آبی پوش شد. البته اولادی خیلی زود پشیمان شد و در پی فسخ قرارداد با تیم استقلال بود اما این اتفاق میسر نشد تا اولادی که برای جلب نظر کی روش و بازی در تیم ملی استقلال را انتخاب کرده بود روزهای سختی را با پیراهن تیم رقیب تجربه کند. اولادی در 25 بازی برای استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 3 گل به ثمر رساند .اولادی پس از پیوستن به تیم رقیب از این تصمیم به عنوان بزرگترین اشتباه عمرش یاد کرد و از هواداران پرسپولیس حلالیت طلبید.

او بعد از جدایی از استقلال بار دیگر ملوان را برای بازی انتخاب کرد. اما آنطور که باید به او فرصت بازی نرسید و روزهای دور از فوتبال برای این بازیکن سخت و عذاب آور سپری شد و متاسفانه در روز آخرین روز فروردین ۱۳۹۵ به علت ایست قلبی  در سن ۳۰ سالگی درگذشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...