پیشکسوت پرسپولیس: می‌خواهند با شلوغ‌کاری استقلال قهرمان شود

چپ پای اسبق  سرخپوشان گفت: استقلالی‌ها ده سال است که قهرمان نشده‌اند و سعی می‌کنند با بیانیه و مصاحبه جو را شلوغ کنند و برای رسیدن به قهرمانی دست به هر کاری می‌زنند.
کدخبر (35092) | 31 فروردین 1401 | ساعت 07:00
0 73
پیشکسوت پرسپولیس: می‌خواهند با شلوغ‌کاری استقلال قهرمان شود
چپ پای اسبق  سرخپوشان گفت: استقلالی‌ها ده سال است که قهرمان نشده‌اند و سعی می‌کنند با بیانیه و مصاحبه جو را شلوغ کنند و برای رسیدن به قهرمانی دست به هر کاری می‌زنند.

جواد منافی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، در واکنش به اظهارات آجورلو درمورد تشکیل کارگروه ویژه داوری در ۶ هفته باقی مانده، گفت: سابقه آجورلو مشخص است و در باشگاه‌های قبلی هم که مدیر بود، همین مدلی رفتار می‌کرد و سعی داشت تا با بیانیه و هیاهو جو را به سود تیم خودش را تغییر دهد. 

وی افزود: جدیدا در فوتبال مد شده است که با بیانیه و مصاحبه داوران را تحت فشار قرار می‌دهند؛ فکر می‌کنند که اگر به دوران بتازند و جو را شلوغ کنند،  دواران به سود آنها سوت می‌زنند، اما دست این دوستان دیگر رو شده است. 

چپ‌پای سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها ده سال است که قهرمان نشده‌اند و سعی می‌کنند با بیانیه و مصاحبه جو را شلوغ کنند و برای رسیدن به قهرمانی دست به هر کاری می‌زنند. نتیجه فوتبال باید در زمین مشخص شود نه با بیانه دادن و جو را به هم ریختن، اگر تیم خوبی دارید و  فوتبال خوبی بازی می‌کنید و می‌توانید قهرمان شوید، سعی کنید در زمین نتیجه بگیرید، نه با بیانه دادن و جو را شلوغ کردن، قهرمانی باید در زمین مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از انفعال کمیته داوران و انضباطی در قبال تخلفات و اتهامات فرهاد مجیدی، گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال شرایط مناسبی ندارد و با اتفاقاتی که جدیدا رخ داده، جو خوبی بر فدراسیون حاکم نیست و این نابسامانی فدراسیون خود به خود روی جو حاکم بر فوتبال کشور هم اثر گذاشته و دیگر سازمان لیگ و کمیته داوران آن نفوذ لازم را ندارند و همین باعث شده که جو فوتبال کشور به شدت آشفته باشد. 

وی ادامه داد: مجیدی بارها به داوران تهمت زده اما با او هیچ برخوردی نمی‌شود. کمیته انضباطی و داوران باید مقابل تخلفات مجیدی محکم‌تر عمل کنند. هر مربی دیگری به جای مجیدی آن اتهامات را به کمیته داوران می‌زد، تا الان قطعا محروم شده بود، قانون باید برای همه یکسان باشد و با همه یک جور برخورد شود. 

منافی در ادامه به اظهارات ماجدی درباره وضعیت مالی بد فدراسیون اشاره کرده و گفت: در هر شرایطی باید واقعیت را گفت، از یک طرف یکی از اعضای هیات رئیسه در مصاحبه‌هایش خبر از بازی با برزیل و آرژانتین می‌دهد و از طرف دیگر طرف ماجدی می‌گوید که خزانه فدراسیون خالیست و خبر بازی‌های تدارکاتی را تکذیب می‌کند و به نظرم فدراسیون باید واقعیت را به مردم بگوید. 

چپ‌ پای اسبق سرخپوشان متذکر شد: حضور در جام جهانی اتفاق کوچکی نیست و همه تیم‌های بزرگ از یکسال قبل برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند و تاریخ بازی‌های تدارکاتی‌شان مشخص است. ما در گروه آسانی نیستیم و اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم، باید هزینه کنیم و بازی تدارکاتی خوبی انجام دهیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...