نویدکیا: به هیچ کدام ازبازیکنانم شک ندارم/نورافکن:با شکست الدحیل می‌توانیم صعود کنیم

سرمربی تیم سپاهان گفت: AFC یک نقطه تاریک در این دوره از مسابقات به خصوص در گروه ما داشته که امیدوارم از سال های بعد این کار قوی تر انجام شود.
کدخبر (35836) | 05 اردیبهشت 1401 | ساعت 13:44
0 87
نویدکیا: به هیچ کدام ازبازیکنانم شک ندارم/نورافکن:با شکست الدحیل می‌توانیم صعود کنیم
سرمربی تیم سپاهان گفت: AFC یک نقطه تاریک در این دوره از مسابقات به خصوص در گروه ما داشته که امیدوارم از سال های بعد این کار قوی تر انجام شود.

به گزارش سرخ نیوز، سرمربی و مدافع تیم سپاهان پیش از دیدار این تیم مقابل الدحیل صحبت هایی را مطرح کردند؛ *نویدکیا: نقطه تاریک مسابقات، تصمیم‌گیری AFC‌ بود/همزمان نبودن بازی‌ها کارمان را سخت‌تر می کند

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل قطر اظهار داشت: خوشبختانه هنوز برای صعود شانس داریم اما وضعیت گروه کمی پیچیده است. همزمان نبودن بازی‌ها کار ما را سخت تر می‌کند.

وی افزود: بازی اول را به الدحیل باختیم. با تیم خوبی بازی داریم. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم که از آخرین شانسمان به خوبی استفاده کنیم. اول باید کارمان را به خوبی انجام دهیم و بعد منتظر شرایط باشیم. نباید انتظار داشته باشیم که دیگران شرایط را برای صعود ما فراهم کنند. بنابراین باید خیلی با برنامه باشیم تا از آخرین شانس مان خیلی خوب استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد غیبت 3 بازیکن این تیم در بازی فردا گفت: بازیکنان ما همیشه نشان دادند چه یک دقیقه بازی کنند و چه 90 دقیقه، با تمام وجود کار می‌کنند. درست است که سه بازیکن را ندارم اما مطمئنم بقیه بازیکنان تمام تلاششان را مثل بازی های قبل و حتی مسابقات لیگ به کار می گیرند.

وی افزود: به هر بازیکن هر چقدر زمان دادم، سعی کردند بهترین عملکردشان را داشته باشند. الان هم خیالم راحت است که با تمام وجودشان کار می کنند. به هیچ کدام ازبازیکنانم شک ندارم. هرکدام بازی کنند با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

نویدکیا در مورد اینکه سپاهان شانس‌های زیادی را در بازی‌های قبلی برای صعود راحت تر از دست داد، عنوان کرد: این حرف را قبول دارم اما فوتبال یک زندگی است و این اتفاقات می افتند. نمی توانیم به گذشته برگردیم، بنشینیم، سرمان را بگیریم و غصه بخوریم که چرا از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم.

وی افزود: فقط مجبوریم به آینده نگاه کنیم. با نگاه کردن به گذشته غیر از اینکه از نظر روحی روانی خودمان را اذیت می کنیم کار دیگری نمی کنیم. فقط موظفیم بازی به بازی شرایط بهتری را فراهم کنیم و فوتبال خوبی را ارائه بدهیم. اینکه می توانیم موقعیت سازی کنیم نشان می دهد مسیر خوبی را طی می کنیم و برای آینده باشگاه امیدوار کننده است.

سرمربی سپاهان در مورد میهمان نوازی فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه التعوان اظهار داشت: فقط  یکی دو روز اول مشکلات کوچکی داشتیم که آن هم از طرف باشگاه التعاون یا فدراسیون عربستان نبود.  ولی اتفاقاتی بود که برایمان افتاد. در کل از مهمان نوازی ان ها ممنون هستم. همه چیز عالی و با برنامه بود.

نویدکیا با انتقاد از برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: نقطه تاریک مسابقات را باید برای AFC‌در نظر بگیریم. اول به خاطر اینکه VAR‌ نبود. اگر سیستم کمک داور ویدئویی وجود داشت شاید اتفاقات دیگری می افتاد. موضوع دوم این است که؛ همیشه در فوتبال می گویند بازیکنان، مربیان، مسئولین و... باید تلاش کنند فوتبال رو به جلو برود ولی من همیشه با این موضوع مخالف بودم.

وی افزود: تصمیم گیرنده های اصلی باید اول حرفه‌ای باشند به همان نسبت که به بازیکنان، مربیان و... بر می گردد تا فوتبال پیشرفت کند. وقتی می بینیم بازی آخر که بازی سرنوشت سازی است نمی‌تواند همزمان برگزار شود، پس AFC باید با مسئولیت بیشتری بازی ها را برگزار کند. صرفا به خاطر اینکه فوتبال برگزار شود و مسئولیتش را تمام کند، نباشد. امیدوارم در AFC‌آدم‌های قوی‌تری تصمیم گیرنده باشند تا بتوانند چنین مشکلاتی را راحت حل کنند. این موضع هیچ ربطی هم به باشگاه التعاون یا فدراسیون فوتبال عربستان ندارد.

سرمربی سپاهان گفت:‌ آن‌ها روز اول این امکانات را معرفی کردند و AFC‌ تصمیم گرفته چنین اتفاقی بیفتد. AFC یک نقطه تاریک در این دوره از مسابقات به خصوص در گروه ما داشته که امیدوارم از سال های بعد این کار قوی تر انجام شود. اینجاست که نشان می دهد چرا فوتبال ما نسبت به سرمایه گذاری که داریم نسبت به فوتبال اروپا، پیشرفت زیادی ندارد. مسئولین ما باید حرفه ای تر باشند.

  *نورافکن: با شکست الدحیل می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم/ زمان خوبی برای صحبت از خستگی نیست امید نورافکن در نشست خبری پیش از دیدار تیم سپاهان مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: اگر بازی ما با پاختاکور را ببینید، یک توپ در لحظات آخر بازی داخل دروازه ما نرفت و آن طرف شهباززاده موفق شد گلزنی کند و ما بازی را ببریم. این نشان‌دهنده این است که فوتبال اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. نظر من این است که ما با برد الدحیل می‌توانیم از گروه صعود کنیم. امیدوارم بچه‌ها فردا یکی از بهترین بازی‌های‌شان را انجام دهند تا با 10 امتیاز منتظر بازی‌های گروه‌های دیگر باشیم تا به مرحله بعد صعود کنیم، امیدوارم. وی در مورد پاسخ به سؤالی «درباره اینکه آیا بعد از 20 روز حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان سپاهان دچار خستگی نشده‌اند؟»، گفت: بعد از 20 روز تحمل شرایط، فکر نمی‌کنم الان زمان نیست که بخواهم در مورد تحت فشار یا خستگی صحبت کنم. ما فردا یک بازی مهم را پیش رو داریم و فقط و فقط باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را برای سپاهان و مردم ایران کسب کنیم. فکر نمی‌کنم الان وقت خوبی باشد تا در مورد خستگی صحبت کنیم.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...