الهامی: آلومینیوم می‌توانست برنده بازی باشد/از بازیکنانم تشکر می‌کنم

سرمربی تیم نساجی کفت: نیمه اول تیم حریف بهتر از ما بود. باید واقع بین باشیم و اگر شانس داشتند به گل هم می‌رسیدند.
کدخبر (36244) | 07 اردیبهشت 1401 | ساعت 18:50
0 55
الهامی: آلومینیوم می‌توانست برنده بازی باشد/از بازیکنانم تشکر می‌کنم
سرمربی تیم نساجی کفت: نیمه اول تیم حریف بهتر از ما بود. باید واقع بین باشیم و اگر شانس داشتند به گل هم می‌رسیدند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، ساکت الهامی پس از قهرمانی تیم فوتبال نساجی در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. واقعاً نیمه اول تیم حریف بهتر از ما بود. باید واقع بین باشیم و اگر شانس داشتند به گل هم می‌رسیدند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد: استرس و فشار روی هر دو تیم تاثیر داشت. بعد از گل تیمی که گل زده عقب می‌نشیند و طبیعی است که حریف به فوتبال مستقیم روی آورد. می‌توانستیم روی ضد حمله گل‌های بیشتری بزنیم. در دو تیم مربیگری کردم و هر دو تیم به پیشرفت من کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: فکر می‌کنم بیشتر از 30 هزار نفر در ورزشگاه بودند. همین که 5-6 ساعت آمدند و شرمنده آنها نشدیم، خوشحالم. به اراکی‌ها هم خسته نباشید می‌گویم. دو تیم شهرستانی ورزشگاه آزادی را پر کردند. به مهدی رحمتی خسته نباشید می‌گویم؛ فقط به خودش و بازیکنانش، چون برخی از اطرافیانش یک هفته برای ما حاشیه درست کردند. برای او آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم که تازه این مسیر را شروع کرده است. رحمتی می‌توانست لایق قهرمانی جام حذفی هم باشد.

وی افزود: نیمه اول بدترین نیمه ما بود، اما در نیمه دوم شکل بازی خود را تغییر دادیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. در ادامه هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود و می‌توانست برنده بازی باشد.

الهامی خاطرنشان کرد: انشاءالله بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. همه ابزارها را داریم غیر از زمین؛ مثل تنفگی که تیر ندارد. حدادیان خیلی زحمت می‌کشد. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که مرا شرمنده نکردند. با دو تیم صاحب هویت قهرمان جام حذفی شدم و برای تک تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...