پرسپولیس در یک سال گذشته تضعیف شده

مربی سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس در طول یکسال گذشته ۳ مدیرعامل مختلف عوض کرده و این عدم ثبات در بحث مدیریت یکی از دلایل اصلی ضعف پرسپولیس در طول بازی‌های امسال است
کدخبر (36688) | 10 اردیبهشت 1401 | ساعت 12:55
0 106
پرسپولیس در یک سال گذشته تضعیف شده
مربی سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس در طول یکسال گذشته ۳ مدیرعامل مختلف عوض کرده و این عدم ثبات در بحث مدیریت یکی از دلایل اصلی ضعف پرسپولیس در طول بازی‌های امسال است

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز درباره بازگشایی مجدد لیگ و بازی آینده پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: فوتبال بازی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است و ۶ امتیاز اختلاف نیز غیر قابل جبران نیست. با توجه به بازی‌های باقی مانده احتمال لغزش استقلال زیاد است و پرسپولیس ۵۰ درصد شانس قهرمانی دارد. 

وی عدم ثبات مدیریتی را اصلی‌ترین دلیل تضعیف پرسپولیس دانسته و خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشت و به نظرم بخش عمده آن به خاطر ضعف مدیریت بود. پرسپولیس در طول یکسال گذشته ۳ مدیرعامل مختلف عوض کرده و این عدم ثبات در بحث مدیریت یکی از دلایل اصلی ضعف پرسپولیس در طول بازی‌های امسال است. مدیران پرسپولیس باید حداقل ۴ یا ۵ سال بر سر کار باشند تا بتوانند برنامه‌ریزی کنند و ساختار باشگاه را بهبود ببخشند. 

مربی سابق سرخپوشان افزود: پرسپولیس در طول یکسال گذشته به شیوه‌های مختلف تضعیف شده و این تضعیف شدن ربطی به کادر فنی ندارد. گل‌محمدی بهترین مربی حال حاضر ایران است و کادر خوبی دارد، حمید مطهری، فنایی و کریم باقری هر سه از بزرگان فوتبال ما هستند و تجربه بالایی دارند. ما در طول سال گذشته بازیکنان زیادی از دست دادیم و مشکلات مالی نگذاشت که تیم تقویت شود. 

خبرنگار سرخ‌نیوز در ادامه به بهانه زادروز "مجتبی محرمی" نظر ابراهیمی را درمورد چپ‌پای افسانه‌ای سرخپوشان پرسید و مربی سابق پرسپولیس در این رابطه گفت: حدود ۴۰ سال پیش مربی تیم راه‌آهن بودم و همان زمان محرمی از طریق یک شخصی به من معرفی شد. مجتبی در آن زمان ۱۶ سال داشت و وقتی بازی او را دیدم، متوجه استعداد فوق‌العاده محرمی شدم و او را جذب کردیم. بعد چند سال زمانی که به تیم شاهین رفتم، مجتبی هم با من به شاهین آمد و در آنجا رشد کرد و مطرح شد.

ابراهیمی ادامه داد: مجتبی یک بازیکن چند پسته بود و قابلیت بازی در تمام پست‌های دفاعی بازی کرد و حتی قابلیت بازی در پست هافبک را هم داشت. محرمی بازیکن بسیار خوش‌اخلاق و خوش‌رویی بود و از نظر کیفیت هم همه می‌دانند که چه قابلیت‌هایی داشت. بازیکنان و مربیان دهه ۵۰ تا ۷۰ نسل سوخته هستند و پولی از فوتبال به دست نمی‌آوردند که بتوانند خانه و ماشین بخرند. 

سرمربی سابق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که در بازیکنان نسل جدید، کدام بازیکن به محرمی شباهت دارد، گفت: متاسفانه فوتبال ما در خط دفاع ضعف زیادی دارد و هیچ کدام از مدافعان حال حاضر فوتبال ما، کیفیت بازیکنان سابق را ندارند. البته این مسئله فراگیرتر از افت کیفی مدافعان است و به طور کلی کیفیت بازیکنان ما در همه خطوط افت کرده و لیگ ما خالی از بازیکن باکیفیت و خوب است. چون متاسفانه استعدادیابی در فوتبال ما از بین رفته و هیچ کدام از باشگاه‌ها آکادمی درستی ندارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...