بهترین فصل فوتبالی لژیونر پرسپولیسی

مهدی همچنین از لحاظ اثرگذاری روی گل، نسبت به فصل قبل، گوی سبقت را از خود ربود تا در حال گذراندن بهترین فصل فوتبالی‌اش باشد.
کدخبر (36893) | 12 اردیبهشت 1401 | ساعت 05:56
0 46
بهترین فصل فوتبالی لژیونر پرسپولیسی
مهدی همچنین از لحاظ اثرگذاری روی گل، نسبت به فصل قبل، گوی سبقت را از خود ربود تا در حال گذراندن بهترین فصل فوتبالی‌اش باشد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ پرتغال در خانه به مصاف ویزلا رفت و در نهایت با نتیجه پرگل چهار بر ۲ به پیروزی دست یافت.مهدی طارمی با به‌ثمر رساندن ۲ گل بهترین بازیکن میدان نام گرفت. ستاره ایرانی پورتو با این ۲ گل توانست تعداد گل‌های این فصل خود در لیگ پرتغال را به عدد ۲۰ برساند. مهدی تنها «داروین نونیز» اروگوئه‌ای را بالاتر از خود می‌بیند. ستاره بنفیکا تا به اینجای فصل ۲۶ گل به ثمر رسانده و بعید است طارمی بتواند در ۲ هفته باقی‌مانده به این بازیکن در تعداد گل زده برسد. در پاس گل‌ها طارمی تا به اینجا ۱۲ پاس گل داده است. او از این حیث پس از رافا سیلوا (بنفیکا) و فابیو ویرا (پورتو) با ۱۵ و ۱۳ پاس گل، در رده سوم جای دارد. شماره ۹ پورتو اما موثرترین بازیکن لیگ از لحاظ گل و پاس گل بوده است. او با اثرگذاری روی ۳۳ گل بالاتر از داروین نونیز که روی ۳۰ گل تاثیر داشته، بهترین بازیکن است و در صدر قرار دارد. نباید فراموش کنیم که طارمی ۶ گل از روی نقطه پنالتی زده و این تعداد برای ستاره اروگوئه‌ای بنفیکا روی عدد چهار قرار دارد. ستاره ۲۹ ساله پورتو با ۲ گلی که به ویزلا زد در جدول موثرترین بازیکنان لیگ‌های معتبر اروپایی به رده چهارم صعود کرد. در حال حاضر کیلیان امباپه با ۴۰ اثر صدرنشین است. کریم بنزما با ۳۷ اثر رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. محمد صلاح با ۳۵ اثر در رده سوم جای دارد و مهدی طارمی با ۳۳ اثر در رتبه چهارم ایستاده است. طارمی در فصل اول حضورش در لیگ پرتغال با لباس ریوآوه ۱۸ گل زد و پنج پاس گل داد. فصل بعد او در پورتو ۱۶ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل داد و حالا توانسته در امر گلزنی رکورد خودش را بشکند. مهدی همچنین از لحاظ اثرگذاری نیز نسبت به فصل قبل خودش گوی سبقت را ربود تا در حال گذراندن بهترین فصل فوتبالی‌اش باشد. البته که همچنان ۲ هفته تا پایان لیگ پرتغال باقی مانده است. پورتو هفته بعد باید در خانه بنفیکا به میدان برود. دیداری جذاب و تماشایی که هم می‌تواند قهرمانی شاگردان فابیو کونسیسائو را مقابل دشمن قدیمی قطعی کند و هم دوئلی است بین مهدی طارمی و داروین نونیز برای رسیدن به عنوان موثرترین بازیکن این فصل. باید دید در بازی ۶ روز بعد چه اتفاقاتی در استادیوم دالوژ رخ می‌دهد  و کدام تیم به عنوان تیم خوشحال از دربی اوکلاسیکو خارج می‌شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...