حال فوتبال از نظر دزدها و دلال‌ها خیلی خوب است!

آنهایی که از جنس فوتبال هستند و به مسایل آگاهی دارند، با رفتن تیم ملی به جام جهانی فریب نمی خورند.
کدخبر (37044) | 13 اردیبهشت 1401 | ساعت 07:43
0 48
حال فوتبال از نظر دزدها و دلال‌ها خیلی خوب است!
آنهایی که از جنس فوتبال هستند و به مسایل آگاهی دارند، با رفتن تیم ملی به جام جهانی فریب نمی خورند.

اصغر شرفی مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنهایی که از جنس فوتبال هستند و به مسایل آگاهی دارند، با رفتن تیم ملی به جام جهانی فریب نمی خورند و دل شان را بی خود و بی جهت به چنین صعودهایی خوش نمی کنند. افرادی مثل رییس سابق فدراسیون فوتبال، شاید از این صعود استفاده کنند و بگویند فوتبال اوضاع و احوال خوبی دارد ولی ما می دانیم که در این رشته ورزشی چیزی سر جای خودش نیست. حال فوتبال فقط از دید آنهایی که دزدی و دلالی می کنند خوب است.

وی افزود: برای این جماعت، چه جایی بهتر از این فوتبال و چه شرایطی مناسب تر از آنچه امروز مشاهده می کنیم. آنهایی که امروز می گویند ما جام جهانی رفته ایم و باید پاداش بگیریم و حال فوتبال مان هم خوب است، حکم افرادی را دارند که با دستمال های کثیف مشغول پاک کردن شیشه های خانه خود هستند. آیا با دستمال کثیف، آلودگی را می توان پاک کرد؟ دلالی که امروز به تیم ملی نزدیک شده، خوب می داند که اگر بازیکنی را در لیست تیم ملی جا بدهد و او هم به جام جهانی برود قیمتش چند برابر می شود.

شرفی گفت: خیلی از دعواهای الان برای بهره برداری مالی از جام جهانی است. اگر امثال محمد دادکان رییس فدراسیون فوتبال بودند کسی می توانست به تیم ملی نزدیک شود؟ اینهایی که امروز اسناد دریافتی هایشان از فدراسیون منتشر شده، خجالت نمی کشند در جامعه ظاهر شوند؟ اینها را باید به تیر چراغ برق ببندند تا برای دیگران عبرت شود. البته این زد و بندها و دلالی ها در راس فوتبال به امروز بر نمی گردد و از سالها قبل بوده و اکنون اوج گرفته است. بنده یکی از روسای سابق فوتبال را می شناسم که روزگاری برای خرید یک آپارتمان پول نداشت اما حالا ویلایی در شمال دارد که قیمتش نجومی است. در همان ویلا، از روسای کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان فیفا پذیرایی می کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...