ایران-کانادا قطعی شد؟

حسن کامرانی فر در مورد محل برگزاری دیدار احتمالی با کانادا گفت: اگر این مسابقه قطعی شود در کانادا یا قطر بازی می‌کنیم.
کدخبر (37318) | 14 اردیبهشت 1401 | ساعت 16:27
0 61
ایران-کانادا قطعی شد؟
حسن کامرانی فر در مورد محل برگزاری دیدار احتمالی با کانادا گفت: اگر این مسابقه قطعی شود در کانادا یا قطر بازی می‌کنیم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، حسن کامرانی‌فر که به عنوان میهمان ویژه همراه با طهمورث حیدری عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای تماشای بازی سپاهان و استقلال حاضر شده بود، در مورد هیات فوتبال اصفهان اظهار داشت: با دعوت هیات فوتبال اصفهان و برای حضور در مراسم خداحافظی مالکی که از داوران خوب فوتبال کشورمان است به اصفهان آمدیم و وظیفه داشتیم زمان خداحافظی کنار او باشیم.

وی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فدراسیون فوتبال شرایط خوبی دارد و کارهایش را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهد، همان گونه که میرشاد ماجدی اعلام کرد به زودی برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنیم، کارهای تیم ملی پیش می‌رود و بازی‌هایی که قرار است در فیفادی انجام بدهیم نزدیک به نهایی شدن است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا بازی با کانادا نهایی شده است، پاسخ داد: اطلاعات شما بد نیست اما هر بازی رسمی شود از طریق فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

کامرانی‌فر در خصوص زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به زودی زمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه قرار است چه زمانی کمک 55 میلیاردی مجلس شورای اسلامی به فدراسیون فوتبال تزریق شود، توضیح داد: طبق حرکت خوب مجلس برای برخی فدراسیون‌ها که فعالیت بیشتری داشتند بودجه‌ای در نظر گرفته شده است، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم که مبلغ مصوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ نه تنها برای فدراسیون فوتبال بلکه برای تمام فدراسیون‌ها در نظر گرفتند. نمایندگان مجلس دغدغه ورزش دارند. هنوز زمانی اعلام نکرده‌اند اما امیدوارم این اتفاقات هرچه سریع‌تر بیفتد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد محل برگزاری دیدار احتمالی با کانادا گفت: اگر این مسابقه قطعی شود در کانادا یا قطر بازی می‌کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...