درخشان: سیدجلال توانست انسجام خط دفاعی را بهبود ببخشد

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: سیدجلال تجربه و قدرت رهبری بالایی دارد و ساختار دفاعی پرسپولیس را منسجم‌تر کرده بود و حضور حامد لک هم در بهبود عملکرد دفاعی تیم بی‌تاثیر نبود.
کدخبر (37641) | 16 اردیبهشت 1401 | ساعت 19:12
0 54
درخشان: سیدجلال توانست انسجام خط دفاعی را بهبود ببخشد
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: سیدجلال تجربه و قدرت رهبری بالایی دارد و ساختار دفاعی پرسپولیس را منسجم‌تر کرده بود و حضور حامد لک هم در بهبود عملکرد دفاعی تیم بی‌تاثیر نبود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، از عملکرد پرسپولیس مقابل پیکان تمجید کرده و اظهار داشت: پرسپولیس مقابل پیکان بازی را خوب شروع کرد و پس از اخراج عالیشاه هم موفق شد که بازی را به خوبی اداره کند. پرسپولیس در شروع بازی می‌توانست گل‌های بیشتری را هم به ثمر برساند اما تمیروف موقعیت‌های زیادی از دست داد. در نهایت آنچه اهمیت دارد، کسب ۳ امتیاز بازی بود که خوشبختانه به دست آمد. 

وی افزود: تعداد گل‌های بالا برای تیم حاشیه امنیت می‌سازد و باعث می‌شود که بازیکنان با آرامش خیال بالاتری بازی کنند. پرسپولیس بعد از اخراج امید عالیشاه مجبور بود که فشرده‌تر بازی کند و خوشبختانه در شروع نیمه دوم علی نعمتی به گل دوم را به ثمر رساند و همین اتفاق به تیم آرامش‌ خوبی تزریق کرد و پرسپولیس توانست کنترل بازی را در دست بگیرد و از اندوخته‌اش محافظت کند. 

سرمربی سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: یکی از دلائل بهبود عملکرد پرسپولیس، بالا رفتن حاشیه امنیت خط دفاعی تیم با حضور سید جلال حسینی و حامد لک بود. سیدجلال تجربه و قدرت رهبری بالایی دارد و ساختار دفاعی پرسپولیس را منسجم‌تر کرده بود و حضور حامد لک هم در بهبود عملکرد دفاعی تیم بی‌تاثیر نبود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به تمجید از عملکرد پاکدل پرداخته و گفت: حامد پاکدل بازیکن خوب و باهوشی است و در نیم‌فصل دوم گل‌های حساسی به ثمر رسانده اما متاسفانه بدشانس است و تا در شرایط بازی قرار می‌گیرد، با مصدومیت مواجه می‌شود. امیدوارم از این بدشانسی خلاص شود و ثابت لازم را پیدا کند تا بتواند در ادامه لیگ بیشتر به پرسپولیس کمک کند. 

درخشان در پایان متذکر شد: با تساوی استقلال و سپاهان و برد پرسپولیس فاصله ما با صدر به ۴ امتیاز رسیده و این اتفاق خوشایندی است‌. فوتبال ما نوسانات زیادی دارد و اصلا نمی‌توان گفت که یک تیم قدرت مطلق را دارد و می‌تواند همه بازی‌های باقی مانده‌اش را می‌برد. پرسپولیس اگر بتواند بازی‌های باقی مانده‌اش را با موفقیت پشت سر بگذارد، شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت. البته نباید فراموش کرد که  پرسپولیس دو بازی سخت مقابل ذوب‌آهن و سپاهان در پیش دارد و باید در هر دو بازی آینده با تمرکز وارد شود و به دنبال پیروزی باشد. ما اگر از دو بازی آینده ۶ امتیاز کامل را به دست آوریم، شانس بیشتری برای قهرمانی خواهیم داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...