تساوی دو تیم انتهای جدولی در شیراز/کامبک تراکتور مقابل هوادار

در هفته 26 لیگ برتر، دیدار تیم های فجر و نفت مسجد سلیمان با تساوی به اتمام رسید و تراکتور موفق شد هوادار را از پیش رو بردارد.
کدخبر (38149) | 19 اردیبهشت 1401 | ساعت 17:14
0 44
تساوی دو تیم انتهای جدولی در شیراز/کامبک تراکتور مقابل هوادار
در هفته 26 لیگ برتر، دیدار تیم های فجر و نفت مسجد سلیمان با تساوی به اتمام رسید و تراکتور موفق شد هوادار را از پیش رو بردارد.

به گزارش سرخ نیوز، دو دیداز از هفته 26 رقابت های لیگ برتر با نتایج زیر به پایان رسید؛

*فجرسپاسی صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

دیدار تیم های فوتبال فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد. در نیمه اول این دیدار گلی از دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم هیچ کدام از تیم ها موفق به گلزنی نشدند تا بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم این بازی هم مجتبی سرآسیایی به داوری معترض بود.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی با با 19 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند. فجر سپاسی نیز بدون تغییر در جایگاه با 17 امتیاز در تعقیب نفت قرار دارد.

داور: امیر عرب براقی

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی-علیرضا ایلدروم

کارت زرد: میلاد کمندانی، عرفان معصومی، سیروس سنگچولی مربی دروازه بانان از فجر - میلاد باقری، حسن مرادی، علی محسن زاده و میثم نقی زاده از نفت.

  *تراکتور 3- هوادار 2

تیم‌های تراکتور و هوادار از ساعت 18:30 امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر دو شاگردان ارطوغرول ساغلام به اتمام رسید.

دومین برد متوالی تراکتور در بازی های خانگی سبب شد این تیم 24 امتیازی شده و ضمن بیشتر کردن فاصله‌اش با سایر تیم‌های انتهای جدولی در جایگاه سیزدهم باقی بماند.

هوادار هم پس از 9 بازی بدون باخت، شکست خورد تا با 31 امتیاز تا قبل از اتمام سایر دیدارهای هفته بیست و ششم در جایگاه نهم قرار بگیرد.

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: علی اکبر نوری و امیر محمد داود زاده

کارت زرد: محمد آقاجانپور از تراکتور/ محمد چهارمحالی و محمد جواد محمدی از هوادار

کارت قرمز: -

گل:‌ محمد آقاجانپور(4+45) و محمد عباس زاده(67 و 84) برای تراکتور/ معین عباسیان(2) و محمد جواد محمدی(50) برای هوادار

در دقیقه 32 مسلم حق شناس،دروازه‌بان هوادار پنالتی محمد عباس زاده را مهار کرد تا مهاجم تراکتور در پایان نیمه اول از گلزنی در سومین بازی متوالی ناکام شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...