درخواست اسکوچیچ برای اضافه شدن دو دستیار

مدیر تیم ملی فوتبال گفت:دو فیفا دی داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد اردوی اول در 14 ژوئن است که در خرداد است و خارج از کشور برگزار خواهد شد.
کدخبر (38517) | 21 اردیبهشت 1401 | ساعت 16:57
0 55
درخواست اسکوچیچ برای اضافه شدن دو دستیار
مدیر تیم ملی فوتبال گفت:دو فیفا دی داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد اردوی اول در 14 ژوئن است که در خرداد است و خارج از کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، حمید استیلی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های قرن ورزش کشور در مورد بازی‌های تیم ملی  گفت: قبل از قرعه کشی که در قطر بودیم و بعد از قرعه کشی با برخی از مدیران و سرمربیان در مورد بازی های دوستانه صحبت کردیم. در حال مذاکره هستیم الان هم فدراسیون بودم، اما یکسری از تیم‌های اروپایی بازی دارند و برخی تیم‌های آمریکایی در کونکاکاف هستند، اکثر تیم‌ها درگیر مسابقات هستند. با سه تیم در حال صحبت هستیم یکی از گزینه‌ها قطعی شده است و دنبال بازی دوم هستیم. ماجدی و خانم اسدی در این زمینه در حال مذاکره هستند.تا فردا یا پس فردا قطعی شدن یا قطعی نشدنش مشخص خواهد شد.دو بازی در یک کشور است و بازی سوم هم اگر قطعی شود در کشور دیگر خواهد بود.     مدیر تیم ملی در مورد تولید کنندگان البسه تیم ملی، گفت: سه تولید کننده خارجی بودند و سه تولید کننده ایرانی، الپشورت هم داخلی بود هم خارجی سه تولید کننده خارجی هم بودند که بررسی کردیم.  تولید کنندگانی از کشور اسپانیا، آلمان و اتریش ت پیشنهادهای خود را ارایه کردند. تولیدهای خودمان هم بودند. قرار است یکی از این تولید کنندگان بیاید جلسه شفافی بود و از حراست و بازرسی هم بودند و پاکت‌ها باز شد و باید سریع لباس‌ها را برای فیفا بفرستیم.     وی در مورد در خواست  اسکوچیچ برای جذب یک مربی خارجی دیگر،  گفت: بله درخواست دو مربی دیگر داشتند که به تیم اضافه شوند و خودشان در حال صحبت هستند. یک مربی کروات و یک ویدئو آنالیزوز هستند.     وی در مورد قرارداد با البسته به چه صورت است قرار اسپانسر شوند یا لباس‌ها خریداری می‌شود، گفت: جز قرادادهای خیلی خوب است که بسته می‌شوند هم با تیم‌های خوبی بازی کنیم و هم شان ومنزلت تیم ملی حفظ شود.     استیلی در مورد فهرست کادرفنی تیم ملی گفت: لیستی که اسکوچیچ داده تمام مربیانی که در دور مقدماتی هستند حضور خواهند داشت و دو مربی دیگر هم به تیم ملی اضافه می‌شوند.     مدیر تیم ملی در مورد زمان اردوی تیم ملی گفت:  دو فیفا دی داریم که از آنها استفاده خواهیم کرد اردوی اول در 14 ژوئن است که در خرداد است و خارج از کشور برگزار خواهد شد و بیشترین زمانی که بازیکنان را در اختیار داریم در همین اردوست و وراردوی دوم ما در سپتامبر است ،اردوی آخر هم 5 روز قبل از مسابقات است . اولین بار است که در جام جهانی بازیکنان 5 تا یک هفته در اختیار تیم ملی هستندو در بازی‌های جام جهانی قبلی یک ماه در اردو بودند اما این دوره  متاسفانه فقط یک هفته تا 5 روز بازیکنان در تیم ملی هستند.   استیلی در مورد اینکه برای باقری شرط گذاشته شده یا تیم ملی یا فدراسیون حضور داشته باشد، گفت: من در  این رابطه درجریان نیستم اسکوچیچ و ماجدی در این زمینه صحبت کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...