نصرتی: دستپخت ساغلام عالی است!/به درخشش تیم ملی امیدوار هستم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: درست است که نباید توقعات را بالا ببریم، اما با شرایط و بازیکنانی که داریم من به درخشش تیم ملی خیلی امیدوار هستم.
کدخبر (38530) | 21 اردیبهشت 1401 | ساعت 18:02
0 78
نصرتی: دستپخت ساغلام عالی است!/به درخشش تیم ملی امیدوار هستم
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: درست است که نباید توقعات را بالا ببریم، اما با شرایط و بازیکنانی که داریم من به درخشش تیم ملی خیلی امیدوار هستم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، محمد نصرتی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های قرن ورزش کشور در مورد حضورش در این مراسم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که گل من هم با انتخاب کارشناسان به عنوان گل قرن انتخاب شده است. از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. از اکثر رشته‌های ورزشی دیگر هم در این مراسم حضور دارند و برخی‌ها هم از الگوهای ما بودند و خوشحالم که آنها را از نزدیک می‌توانم ببینم. در مجموع خیلی خوشحالم.

وی درمورد آخرین شرایط تیم تراکتور، ادامه داد: با بردی که در آخرین بازی کسب کردیم شرایط‌مان بهتر شد. توانستیم تیم هوادار را شکست دهیم که چند هفته بود نباخته و گل‌های کمی دریافت کرده بود. با حمایت هواداران و انرژی خوب برنده بازی باشیم. در شروع نیمه اول و شروع نیمه دوم گل خوردیم، اما همین که توانستیم به بازی برگردیم نشان می‌دهد که شرایط‌مان روز به روز در حال بهتر شدن است.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: حیف است تیم‌هایی مانند تراکتور، سپاهان و ملوان در لیگ برتر نباشند. امیدوارم ملوان هم امسال به لیگ برتر بیاید و بتوانیم لیگی پویا و جذاب را شاهد باشیم و همه لذت ببرند تا از دل همین لیگ، تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

نصرتی درمورد اظهارنظر ساغلام مبنی بر اینکه من آشپز خوبی هستیم، اما مواد اولیه کافی را ندارم، تصریح کرد: دست‌پخت ساغلام واقعاً خوب است. انشاءالله در آینده شرایط بهتر می‌شود و مواد مورد نیاز هم تامین خواهد شد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال درخصوص شرایط فدراسیون فوتبال و تیم ملی، گفت: اخیراً صحبت‌های کامرانی‌فر را شنیدم که گفت قرار است 3 بازی دوستانه برگزار شود، اما در این شرایط حساس همه مردم متوقع هستند. اگر قرار است در جام‌جهانی حاضر باشیم حداقل باید 4 بازی انجام دهیم، چون نسل خوبی داریم و عملکرد تیم ملی خیره کننده بود. می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و رقبای جذابی هم داریم. با تیمی بازی داریم که بیشترین انعکاس فوتبالی را در دنیا دارد؛ این موضوع می‌تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد تا خودشان را نشان دهند و بتوانند به لیگ برتر انگلیس برسند.

وی ادامه داد: بازی اول با انگلیس است و شاید آنها غافلگیر شوند. بازی دوم هم با آمریکا است و ما قبلاً این تیم را شکست داده‌ایم. من خودم خیلی خوش‌بین هستم. درست است که نباید توقعات را بالا ببریم، اما با شرایط و بازیکنانی که داریم من به درخشش تیم ملی خیلی امیدوار هستم.

نصرتی عنوان کرد: بازیکنان نه تنها آمادگی فیزیکی و جسمی که آمادگی روانی و ذهنی هم باید داشته باشند. باید بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم تا بازیکنان مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنند و ترسی نداشته باشند. من مقابل پرتغال بازی کردم، اما نکته اینجاست که کمی استرس داشتیم ولی حالا با آن دوره متفاوت شده است. تیم ملی به سادگی صعود کرد و بازیکنان در بالاترین سطح حضور دارند و در مجموع شرایط خوبی داریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...