پیکان باز هم نبرد/ کمک بزرگ فجر و شهرخودرو به بقای نفت!

در دو دیدار از هفته 27 رقابت های لیگ برتر شهرخودرو و پیکان به تساوی رضایت دادند و هوادار با یک گل، فجر را از پیش رو برداشت.
کدخبر (39064) | 24 اردیبهشت 1401 | ساعت 16:39
0 34
پیکان باز هم نبرد/ کمک بزرگ فجر و شهرخودرو به بقای نفت!
در دو دیدار از هفته 27 رقابت های لیگ برتر شهرخودرو و پیکان به تساوی رضایت دادند و هوادار با یک گل، فجر را از پیش رو برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، در آغاز هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو دیدار همزمان از ساعت 18 امروز (شنبه) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است: هوادار یک - فجر سپاسی شیراز صفر گل: محمد جواد محمدی (48) اخطار: علی درخشان (فجر سپاسی) فجر در دقیقه 59 صاحب ضربه پنالتی شد که احمد زنده‌روح نتوانست توپ را به تور دروازه برساند.   شهر خودرو یک - پیکان یک گل‌ها: ابوالفضل عکاشه (86) برای شهر خودرو و ابراهیم صالحی (75) برای پیکان اخطار: محسن ربیع‌خواه (شهر خودرو) و غلامرضا ثابت ایمانی (پیکان) اخراج: امیرحسین جدی (پیکان - دقیقه 5+90) با این نتایج، هوادار امتیازات خود را به عدد 34 رساند و با صعود موقت دو پله‌ای، به رتبه هشتم جدول راه یافت. فجر سپاسی هم که در این مسابقه نتوانست از پنالتی خود بهره ببرد، با 17 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند و با یک بازی بیشتر از نفت مسجدسلیمان، دو امتیاز کمتر از نفتی‌ها دارد.   پیکان نیز که به شکستن طلسم هشت بازی پیروز نشدن خود نزدیک شده بود، با توقف در مشهد 34 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر از هوادار، در رتبه هفتم جدول ماندنی شد. شهر خودرو نیز با 16 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند و همراه با فجر سپاسی، همچنان بیشترین خطر را برای سقوط به لیگ دسته اول احساس می‌کنند. می‌توان گفت نفت مسجدسلیمان بیشترین سود را از این نتایج برد و حالا بخت بیشتری برای بقا در لیگ برتر یافته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...