محمد: انتقادات علیه یحیی بی‌رحمانه است

مدافع سابق پرسپولیس گفت: انتقادات شکل گرفته علیه یحیی منصفانه نیست، درست است که ما امسال قهرمانی را از دست دادیم و تیم در برخی بازی‌ها صعیف ظاهر شد اما در مجموع اگر نگاه کنید یحیی عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته است. 
کدخبر (39520) | 27 اردیبهشت 1401 | ساعت 11:41
0 72
محمد: انتقادات علیه یحیی بی‌رحمانه است
مدافع سابق پرسپولیس گفت: انتقادات شکل گرفته علیه یحیی منصفانه نیست، درست است که ما امسال قهرمانی را از دست دادیم و تیم در برخی بازی‌ها صعیف ظاهر شد اما در مجموع اگر نگاه کنید یحیی عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته است. 

علیرضا محمد در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، پیرامون شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی لیگ بیست و یکم اظهار داشت: من بازی را کامل دیدم و نمی‌دانم درباره عملکرد تیم مقابل سپاهان و گل‌هایی که پرسپولیس دریافت کرد، چه باید بگویم! به نظرم خط دفاعی و دروازه‌بان ما روی هر دو گلی که دریافت کردیم مقصر بودند. 

وی افزود: پرسپولیس مقابل سپاهان عملکرد خوبی نداشت اما نمی‌توان از نقش فشار شدیدی که روی بچه‌ها بود غافل شد. هم‌زمان برگزار نشدن بازی‌ها باعث شد که بچه‌ها از نتیجه بازی استقلال باخبر شوند و همین مسئله تیم را از نطر روحی بهم ریخت. وقتی بازی‌ها حساسیت بالایی داشتند باید هم‌زمان برگزار می‌شدند. 

مدافع سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: البته نمی‌توان فقط یحیی را مقصر باخت به سپاهان دانست و به نظرم انتقادات شکل گرفته علیه یحیی بی‌رحمانه است. پرسپولیس الان در رده دوم جدول است و اگر نتایج پرسپولیس را موشکافانه بررسی کنید، متوجه خواهیم شد که تا این جای کار نتایج بدی به است نیاورده است. ما امسال قهرمانی را از دست دادیم اما فراموش نکنید که پرسپولیس ۵ سال متوالی قهرمان ایران بوده و امسال هم تا هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی بودیم و در مجموع نتایج خوبی گرفته‌ایم.

محمد با اشاره به تاثیر ضعف ساختار دفاعی پرسپولیس در از دست رفتن قهرمانی گفت: متاسفانه امسال ساختار دفاعی پرسپولیس نسبت به فصول قبل تضعیف شده بود و همین مسئله یکی از دلایل از دست رفتن قهرمانی است. تو فوتبال امروز دفاع تیمی مبحث مهمی است که کل ارکان تیم از خط حمله تا مدافعان در آن نقش دارند، در سال‌های گذشته مهاجمان ما از طارمی تا علیپور در پرس‌ها شرکت می‌کردند و حریف را طوری تحت فشار قرار می‌دادند که توپ به خط دفاعی پرسپولیس نمی‌رسید اما امسال متاسفانه پرس تیمی و منطقه‌ای در پرسپولیس کم‌رنگ شده بود و فشار زیادی به خط دفاعی وارد می‌شد. طبیعتا وقتی فشار روی خط دفاع بالا برود، ضریب اشتباهات هم بالا خواهد رفت‌. از طرف دیگر ما دو مهره ارزشمند را در خط دفاع از دست دادیم و این مسئله هم در ضعف خط دفاعی پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

پیشکسوت پرسپولیس متذکر شد: متاسفانه امسال پرسپولیس در دفاع تیمی مشکل داشت و همین مسئله باعث شد که ساختار دفاعی تیم هم دچار ضعف و مشکل شود. 

مدافع سابق سرخپوشان درباره دلایل از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و جدایی مهره‌هایی مثل کنعانی‌زادگان و نوراللهی روی کیفیت تیم تاثیر گذاشت و مشکلات مدیریتی شرایط را برای تیم سخت کرده بود.

محمد متذکر شد: انتقادات شکل گرفته علیه یحیی گل محمدی منصفانه نیست، درست است که ما امسال قهرمانی را از دست دادیم و تیم در برخی بازی‌ها صعیف ظاهر شد اما در مجموع اگر نگاه کنید یحیی عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...